تاکید حزب‌الله بر استفاده از گفتگو و اجماع ملی در لبنان


تاکید حزب‌الله بر استفاده از گفتگو و اجماع ملی در لبنان

یکی از مسئولان حزب‌الله با اشاره به اینکه لبنان نیازمند رئیس جمهوری متعهد به کشور و حاکمیت و وحدت ملی است تاکید کرد، مطمئن‌ترین راه برای تحقق این هدف گفتگو و اجماع ملی می‌باشد.

تاکید حزب‌الله بر استفاده از گفتگو و اجماع ملی در لبنان

به گزارش راهبرد معاصر، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله طی سخنانی در یک مراسم یادبود اعلام کرد، مقاومت بزرگترین مانع در برابر پروژه‌های عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی بوده و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی باید از این بابت نگران باشد.

وی افزود، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند که ارتش اسرائیل آمادگی رویارویی با حزب‌الله لبنان را ندارد. این دستاوردی برای مقاومت و عنوان سرافرازی ملت لبنان و تحکیم و پایداری آن در برابر همه کابینه‌های رژیم صهیونیستی است.

شیخ قاووق تاکید کرد، ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با حزب‌الله، دشمنان لبنان را بر آن داشت تا روی هرج و مرج در کشور و فروپاشی آن و انتخاب رئیس جمهوری که در خدمت خواسته‌های اسرائیل باشد حساب باز کنند.

این مسئول حزب‌الله ادامه داد، طرف‌هایی که در داخل لبنان شعار مقابله و چالش (رئیس جمهور چالشی) را یدک می‌کشند با بیش از نیمی از ملت لبنان در تقابل هستند. آنها رئیس جمهوری را می‌خواهند که مقاومت را به چالش بکشد و با مقاومت مقابله کند نه با دشمنان و بحران‌های لبنان.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد، ما در داخل لبنان معادلات حساسی داریم و دستاوردهایی کسب کرده‌ایم که با خون شهدا محقق شده است و همچنین معادله‌های ملی که ما در لبنان داریم اجازه تحقق اهداف دشمن را نمی‌دهد. ما رئیس جمهوری را می‌خواهیم که درد و رنج لبنانی‌ها را کاهش دهد و اولویت او بازگرداندن اعتماد لبنانی‌ها به کشور باشد نه اعتماد دشمنان لبنان.

وی تاکید کرد، حزب‌الله و متحدانش با روحیه مثبت و هم‌اندیشی به پرونده انتخاب رئیس جمهور نگاه می‌کنند و ایده گفتگو و توافق را برای نجات کشور از طریق انتخاب رئیس جمهوری که متعهد به کشور و وحدت ملی باشد مطرح کرده‌اند. همه باید این حقیقت را بپذیرند که کشور نیاز به گفتگو و توافق ملی دارد و این مطمئن‌ترین راه برای انتخاب رئیس جمهور است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات