تست شخصیت؛ می خوای بدونی تا چقدر زودباوری و میشه گولت زد؟


تست شخصیت؛ می خوای بدونی تا چقدر زودباوری  و میشه گولت زد؟

فراد ساده لوح معمولا همه چیز را زود باور می کنند و تصور می کنند همه آدم ها قصد و نیتشان خوب است. آنها فکر می کنند دنیا فقط روی پاشنه خوبی می چرخد و هیچ کس فکر یا نیت بدی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در این تست شخصیت؛ افراد زودباور به کسانی گفته می شود که بدون هیچ مدرک و سندی حرف های اطرافیان خود را باور می کنند و هر کس هر سخنی به آن ها بگوید آن ها آن حرف را باور می کنند و این یکی از ویژگی های آدم های ساده لوح است که باعث می شود از آن ها سواستفاده های فراوانی بشود این ویژگی خوبی برای افراد نیست که در زندگی هر چه می شنوند باور کنند و هیچ شکی به اطرافیان خود نداشته باشند

تست گربه و پله

در اینجا سعی شده است میزان زودباوری افراد سنجیده شود حالا بگویید در اولین نگاه به تصویر زیر گربه از پله ها بالا می رود یا از پله ها پایین می آید.

تست شخصیت؛ می خوای بدونی تا چقدر زودباوری  و میشه گولت زد؟

گربه در حال بالا رفتن از پله :

شما به جزئیات توجه نمی کنید. احتمالاً کمی به لحاظ فکر آشفته و یا شاید زودباور هستید. شما به هر چیزی که می بینید ایمان دارید و این باعث می شود زود علاقه مند شوید.

گربه در حال پایین آمدن از پله:

در این تست شخصیت شما آدم با سیاستی هستید. قبل از صحبت کردن یا انجام کاری فکر می کنید؛ شما از سکوت کردن نمی ترسید؛تمرکز بیشتری روی زمان حال دارید و در نهایت به همین راحتی ها سرشما نمی شود کلاه گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری