میزبان فوتبال هستیم و اقدامات و شعارهای سیاسی را تحمل نمی‌کنیم


میزبان فوتبال هستیم و اقدامات و شعارهای سیاسی را تحمل نمی‌کنیم

روزنامه الوطن قطر در گزارشی به تحرکات سیاسی همچنین اعتراض برخی کشورهای اروپایی به عملکرد نیروهای امنیتی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این گزارش آمده است: «ما در جام جهانی ۲۰۲۲ به فوتبال و هواداران واقعی آن خوش آمد می گوییم، جامی که برای فوتبال دوستان لذت بخش و فوق العاده خواهد بود اما دور از هر هدف و فعالیت غیر ورزشی و غیر فوتبالی دیگری.

اینجا فرصتی برای سیاست و شعارهای آن وجود ندارد و علیرغم فشارها و ادعاهای دروغینی که از جانب افکار عمومی مطرح می شود دولت قطر به دنبال حفظ آرامش و تلاش به منظور برگزاری مسابقات دور از حاشیه همچنین با حفظ هویت عربی و اسلامی خودش در این جام خواهد بود.

نیروهای پلیس و ماموران امنیتی با تلاش شبانه روزی خودشان از ابتدای آغاز مسابقات به دنبال حفظ آرامش تماشاگران، تیم ها و بازیکنان و همه میهمانان جام هستند و با قاطعیت با کسانی که به دنبال بر هم زدن نظم مسابقات هستند برخورد خواهد شد.

تماشاگرانی هستند که با ریختن مشروب به داخل میکروسکوب یا زره و کلاه خود و سپر تلاش می کنند آن را به داخل ورزشگاه ببرند اما نیروهای امنیتی با صبر و آرامش با آنها برخورد کرده و مانع از قانون شکنی شده اند.

وارد کردن شعارها و پرچم ها یا پلاکاردهای سیاسی اکیدا ممنوع است و حتی برخی از تماشاگران تلاش کردند در حاشیه بازی های تیم ملی ایران شعارهای سیاسی را مقابل رسانه ها و عکاسان به نمایش بگذارند که نیروهای امنیتی به سرعت وارد عمل شده و از انجام اینگونه اقدامات غیرقانونی جلوگیری کردند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر