آموزش چند مفهوم ساده تربیتی با قصه و داستان


آموزش چند مفهوم ساده تربیتی با قصه و داستان

فرهنگسرای اندیشه با برگزاری ویژه برنامه «باغ سبز قصه» تلاش دارد چند مفهوم ساده تربیتی را به کودکان و والدین آنها آموزش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آموزش و تربیت کودکان یکی از مهم‌ترین وظایفی است که بر دوش والدین قرار دارد. این موضوع در دهه اخیر به دلیل گسترش فضای مجازی و رشد شبکه‌های اجتماعی پیچیده‌تر شده و و ابعاد جدیدتری به خود گرفته است.

خانه فرهنگ نیایش و فرهنگسرای اندیشه با هدف یاری کردن خانواده‌های در این امر مهم و آموزش صحیح مباحث مختلف به کودکان، ویژه برنامه «باغ سبز قصه» را برگزار می‌کند. در این برنامه، مهم‌ترین مفاهیم و آموزه‌های تربیتی در قالب قصه و داستان به آنان آموزش داده می‌شود.

یکی از مهمترین مفاهیمی که در قالب این جلسات آموزش داده می‌شود، آشنایی با ائمه اطهار و زندگینامه اهل بیت و پیامبران علیهم‌السلام است. در این برنامه تلاش شده تا شناخت کودکان از الگوهای دینی، امامان و ائمه معصومین تعمیق پیدا کند. برهمین اساس، مجموعه داستان‌های جذاب و خواندنی از مهتاب عبدالحسینی مربی ممتاز کودک در حوزه قصه‌گویی آماده شده است.

این محصول در قالب فایل و کپشن آماده شده و در گروه‌های مجازی کودک منطقه 7، فرهنگسرای اندیشه و خانه فرهنگ نیایش منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این محصول مجازی می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس