دوربین پریسکوپی اوپو Find X6 Pro احتمالاً دوربین زوم شیائومی 13 پرو را شکست خواهد داد


دوربین پریسکوپی اوپو Find X6 Pro احتمالاً دوربین زوم شیائومی 13 پرو را شکست خواهد داد

شاید قدرت تصویربرداری دوربین پریسکوپی اوپو Find 6 Pro نسبت به دوربین بزرگ‌نمایی شیائومی ۱۳ پرو، بهتر باشد.

طبق گزارش‌های اخیر، شیائومی ۱۳ پرو با دوربین بزرگ‌نمایی پریسکوپی بهبودیافته عرضه خواهد شد. اکنون براساس شایعه‌ای جدید، اوپو نیز تصمیم دارد از دوربین پریسکوپی جدیدی در Find X6 Pro استفاده کند. ازطرفی انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی اوپو ازنظر عملکرد دوربین پریسکوپی نسبت به شیائومی ۱۳ پرو برتری داشته باشد.

شیائومی و اوپو در سال ۲۰۲۲ به‌ترتیب گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ و Find X5 را بدون دوربین بزرگ‌نمایی پریسکوپی ارائه کردند که برخی علاقمندان به عکاسی موبایلی را ناامید کرد. به گزارش Notebookcheck، اکنون به‌نظر می‌رسد این دو برند تصمیم دارند بار دیگر دوربین مذکور را به گوشی‌های رده‌بالای بعدی خود اضافه کنند.

افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری DigitalChatStation اعلام کرده است اوپو با Find X6 و شیائومی با سری شیائومی ۱۳ خود، از دوربین بزرگ‌نمایی پریسکوپی استفاده خواهند کرد. البته گفته می‌شود این ویژگی فقط مختص مدل پرو گوشی‌های مذکور خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که Find X6 Pro اوپو ازنظر عملکرد دوربین بزرگ‌نمایی، بهتر از شیائومی ۱۳ پرو باشد. درواقع انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی اوپو با دوبین اصلی یک اینچی روانه‌ی بازار شود.

شنید‌ه‌ها حاکی از آن است شیائومی برای اطمینان از کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین پرچم‌داران خود، از الگوریتم‌های جدیدی روی دوربین پریسکوپی این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد. ازطرف دیگر اوپو برای ارائه‌ی عملکرد چشم‌گیر با دوربین پریسکوپی گوشی رده‌بالای آینده‌ی خود، بیشتر روی قابلیت‌های سخت‌افزاری آن متمرکز شده است و احتمال دارد Find X6 Pro به یک دوربین سوپر زوم اضافه با حسگر 1/1.5 اینچی مجهز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج