موریاسو کاستاریکا را با اسپانیا اشتباه گرفته بود؛/ آقای سرمربی! چرا حمله کردن بلد نیستی؟


موریاسو کاستاریکا را با اسپانیا اشتباه گرفته بود؛/ آقای سرمربی! چرا حمله کردن بلد نیستی؟

شکست مقابل کاستاریکا باعث شده تا انتقادات علیه هاجیمه موریاسو دوباره بالا بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران ژاپن تصور می‌کردند با پیروزی مقابل کاستاریکا، بالاتر از اسپانیا صعود خود را تا حد زیادی مسجل خواهند کرد اما آنچه در زمین رقم خورد، یک شکست ناباورانه، برابر تیمی بود که بازی گذشته ۷ گل از اسپانیا دریافت کرده بود.

سرجیو ایچیگو، کارشناس ۷۷ ساله تلویزیون ژاپن در خصوص این بازی انتقاداتی را علیه سرمربی این تیم مطرح کرد و گفت که این تیم از مشکل برنامه‌ریزی رنج می‌برد.

او اظهار داشت: برنامه ژاپن این بود که دفاع کند و دفاع کند و دفاع کند و از اندک فرصت‌ها بهره ببرد. همان کاری که مقابل آلمان هم انجام داد و باید مقابل اسپانیا هم انجام دهد اما سرمربی نمی‌دانست که مدافعان کاستاریکا عقب می‌نشینند و فرصت نمی‌دهند. در چنین بازیهایی شما باید بتوانید حمله کنید اما ما بلد نبودیم.

ایچیگو در ادامه با انتقاد تندتر گفت: مشکل این است که تیم‌ ما نمی‌تواند گل بزند و نمی‌تواند موقعیت بسازد. ما فقط پاس کاری حریف را تماشا میکردیم و منتظر لحظه‌ای بودیم که هرگز فرا نرسید.

کارشناس ژاپنی در مورد بازی اسپانیا گفت: مقابل اسپانیا باید همانطور باشیم که برابر آلمان بازی کردیم. نباید حمله کننده اول باشیم، اگر حمله کنیم جریمه خواهیم شد. باید منتظر بمانیم اسپانیا جلو بیاید و ما ضربه مهلک را بزنیم. کاستاریکا تنها حریفی بود که باید مقابلش حمله میکردیم و موقعیت میساختیم و گل می‌زدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا