آمادگی پیروزی مقابل اسپانیا را داریم؛ / موریاسو: از نتیجه به دست آمده مایوسم


آمادگی پیروزی مقابل اسپانیا را داریم؛ / موریاسو: از نتیجه به دست آمده مایوسم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل کاستاریکا از نتیجه به دست آمده ابراز تاسف کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از پیروزی ژاپنی‌ها مقابل آلمان این انتظار وجود داشت که شاگردان هاجیمه موریاسو در مصاف با کاستاریکا هم به عملکرد خوب خودشان ادامه بدهند ولی در این مسابقه اتفاقات عکس چیزی که قابل تصور بود رخ داد و شاگردان سوآرز بودند که توانستند با یک گل سامورائی‌ها را شکست دهند و صعود این تیم به مرحله بعدی را به ابهام فرو ببرند. ژاپن هم قبل از گل کارستاریکا و هم بعد از تک گل آنها که در دقیقه 80 به ثبت رسید، حملات پرتعدادی داشت ولی درنهایت نتوانست به هدف خود برسد.
مورایسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در کنفرانس خبری پس از این مسابقه اینطور حرف‌هایش را درباره شکست یک بر صفر مقابل کاستاریکا آغاز کرد: «وقتی بازی صفر صفر بود می‌توانستیم به حریف گل بزنیم اما نه تنها نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم بلکه از حریف گل هم خوردیم. از اینکه از این فرصت برای پیروزی استفاده نکردیم واقعا مایوس شده ام.»

آمادگی پیروزی مقابل اسپانیا را داریم؛ / موریاسو: از نتیجه به دست آمده مایوسم

او ادامه داد:« انتظار ما از خودمان بیشتر از این ها بود و فکر می کردیم امروز نتیجه مناسبی بگیریم. به دلیل اینکه حامیان زیادی در میان مردم داریم از نتیجه ای که امروز گرفتیم متاسفم.»
موریاسو سپس درباره بازی اسپانیا بیان کرد:« ما آمادگی پیروزی مقابل اسپانیا را داریم. سعی می‌کنیم به آنها اجازه ندهیم که از نقاط قوت خود استفاده کنند و با استفاده حداکثری از توانایی های خود و با بیشترین آمادگی مقابل آنها صف آرایی خواهیم کرد.»
موریاسو در پایان صحبت‌هایش به مردم ژاپن قول داد که تیمش برمی‌گردد. او گفت:« تمام تلاشمان را می کنیم تا در بازی بعدی نتیجه بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!