حالا وقت رویاپردازی است/ مربی کاستاریکا: به دنیا نشان دادیم که هنوز زنده‌ایم


حالا وقت رویاپردازی است/ مربی کاستاریکا: به دنیا نشان دادیم که هنوز زنده‌ایم

مربی کاستاریکا پس از پیروزی برابر ژاپن گفت که شکست مقابل اسپانیا حادثه بود و تیمش زنده تر از همیشه است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کاستاریکا موفق شد امروز ژاپن را با یک گل شکست دهد و همه معادلات گروه E جام جهانی را بر هم بزند. کاستاریکا در بازی قبلی خود با هفت گل به اسپانیا باخته بود و کمتر کسی تصور می کرد این تیم برابر ژاپن که موفق به شکست آلمان شده بود، شانسی داشته باشد ولی گل دقیقه 81 کیشر فولر همه چیز را تغییر داد. کاستاریکا حالا در بازی سوم خود برابر آلمان حتی شانس صعود به دور بعد را دارد.

حالا وقت رویاپردازی است/ مربی کاستاریکا: به دنیا نشان دادیم که هنوز زنده‌ایم

لوئیس فرناندو سوارز، مربی کاستاریکا، در پایان بازی گفت:«مهمتر از هر چیزی توانایی های این بازیکنان بود که به آن ایمان داشتم. می دانستیم که به جای حرف زدن باید در زمین ثابت کنیم. می دانستم این تیم می تواند شکست برابر اسپانیا را فراموش کند و رو به جلو پیش برود. ما یک گروه متحد هستیم. هیچکس نباید فراموش کند که ما امروز چه کار مهمی انجام دادیم. پیروزی برابر ژاپن بسیار سخت بود، به خصوص با وضعیتی که ما داشتیم. این یک برد بسیار بسیار با ارزش است و باید به آن اهمیت کافی را داد.»

سوارز ادامه داد:«ما برای این بازی محدودیت های زیادی داشتیم. شرایط روحی اصلا خوب نبود و بسیاری اعتقاد داشتند کار ما تمام شده ولی با وجود غم زیاد از شکست سنگین برابر اسپانیا، ما امروز به رقابت ها برگشتیم. باخت پرگل به اسپانیا ضربه سختی بود ولی می دانستیم که هنوز نمرده ایم و حالا زنده تر از همیشه ایم و می خواهیم رویاپردازی کنیم. این را به همه دنیا نشان دادیم. این تیم به توانایی هایش اطمینان دارد و می داند قادر به انجام چه کارهای بزرگی است.»

حالا وقت رویاپردازی است/ مربی کاستاریکا: به دنیا نشان دادیم که هنوز زنده‌ایم

سوارز در مورد شانس صعود کاستاریکا گفت:«من عاشق این بازیکنان هستم و می دانم چه توانایی هایی دارند. اشتباهات بازی قبلی را برطرف کردیم و بهترین واکنش را نشان دادیم. صعود حالا به خودمان بستگی دارد. قطعا با پیروزی برابر آلمان بالا خواهیم رفت ولی شاید شرایط بازی های دیگر به گونه ای شود که با مساوی هم صعود کنیم. البته می دانیم که برابر آلمان کار سختی خواهیم داشت.»

سوارز در مورد دلیل شکست سنگین از اسپانیا گفت:«آن شکست یک حادثه بود. معتقدم سیستم بازی مهمترین فاکتور است. برابر اسپانیا در نیمه دوم از دفاع پنج نفره استفاده کردم و چهار گل خوردیم. این ایده برابر اسپانیا جواب نداد ولی امروز برابر ژاپن نتیجه گرفتیم. شاید بهتر بود برابر اسپانیا با دفاع چهار نفره ادامه می دادیم. این تیم قابلیت بازی با هر دو سیستم را دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی