لحظه‌ای که آخرین سامورایی از پا درآمد!


لحظه‌ای که آخرین سامورایی از پا درآمد!

خوش‌بین‌ترین هوادار تیم ملی کاستاریکا هم فکر نمی‌کرد بعد از شکست نابودکننده مقابل اسپانیا، مدافع راست‌شان آنها را به جام برگرداند.

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های فوتبال کاستاریکا و ژاپن در میان بهت و حیرت تماشاگران حاضر در ورزشگاه البیت، با نتیجه یک بر صفر به سود کاستاریکا به پایان رسید.

در حالی که شاگردان موریاسو با اعتماد به نفسی بیش از اندازه پای به میدان رقابت با کاستاریکا گذاشته بودند، این نماینده کونکاکاف بود که با ارائه نمایشی حساب شده، ساموریایی‌های آبی را با یک گل شکست دادند تا امیدهایشان برای صعود از این گروه زنده شود.

تک گل کاستاریکا را در میانه حملات پرفشار ژاپن، کیشر فولر با یک ضربه هوشمندانه به ثمر رساند. او که از حمله قبلی تیمش کماکان در زمین ژاپن باقی مانده بود، بعد از لو دادن توپ توسط بازیکنان ژاپن، فرصتی که تجدا با پاس خوب خود برایش فراهم کرده بود را مغتنم شمرد و با یک ضربه دقیق با پای غیرتخصصی، توپ را به تور دروازه گوندایی رساند که بهترین بازیکن تیمش در بازی قبلی برابر آلمان لقب گرفته بود.

با این گل تماشایی ستاره تیم هردیانو، شاگردان فرناندو سوارز حالا این فرصت را دارند تا با کسب تساوی مقابل آلمان، در صورت ناکامی ژاپن و آلمان در پیروزی برابر اسپانیا، به دور بعد هم صعود کند.

لحظه‌ای که آخرین سامورایی از پا درآمد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید