شیخ نبیل قاووق: مقاومت بزرگترین مانع در برابر عادی سازی روابط است


شیخ نبیل قاووق: مقاومت بزرگترین مانع در برابر عادی سازی روابط است

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه تاکید کرد: مقاومت، بزرگترین مانع در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر نتانیاهو، تصریح کرد: نتانیاهو باید بیشتر از ما بترسد، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها به این مساله اذعان کرده اند که ارتش آنها برای مواجهه با حزب الله لبنان، آمادگی ندارد، این اعتراف به معنای پیروزی مقاومت و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه با اشاره به عدم انتخاب رئیس جمهور لبنان در هفتمین جلسه پیاپی پارلمان این کشور، گفت: کشور ما در شرایط فروپاشی قرار دارد و باید انتخاب رئیس جمهور اولویت اساسی در راستای نجات کشور از این وضعیت وخیم باشد. ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که لبنان را از بحران نجات دهد، نه اینکه این کشور را بیشتر در بحران غرق کند.

گفتنی است پارلمان لبنان اخیراً در انتخاب رئیس جمهوری جدید لبنان برای هفتمین بار پیاپی شکست خورد. لبنان در ماه‌های اخیر درگیر خلأ سیاسی بوده و به همین دلیل قیمت کالا و خدمات اساسی در این کشور به شدت بالا رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا