درآمد روزانه 6 میلیون دلاری صنعت سبز پتروپالایش سهروردی صفاهان


درآمد روزانه 6 میلیون دلاری صنعت سبز پتروپالایش سهروردی صفاهان

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، محمد سرمدی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در جهت جامۀ عمل پوشاندن به چشم‌انداز پالایشگاه مبنی بر تبدیل‌شدن به هلدینگ موفق پتروپالایشی کشور و نائل‌آمدن به...

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، محمد سرمدی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در جهت جامۀ عمل پوشاندن به چشم‌انداز پالایشگاه مبنی بر تبدیل‌شدن به هلدینگ موفق پتروپالایشی کشور و نائل‌آمدن به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تا افق سال ۱۴۰۵، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان راه‌اندازی شده است.

وی چابک‌سازی سازمان، کاهش بوروکراسی، نگاهداشت محیط زیست و تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ پتروپالایشی فعالیت را از اهداف این شرکت توصیف کرد و ادامه داد: تمامی فرآیند اجرای پروژه‌های جدید همچون لیسانس و مهندسی، تأمین کالا، ساختمان و نصب، راه‌اندازی، بهره‌برداری و فروش محصولات به‌عهده پتروپالایش سهروردی است.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به پروژه‌های این شرکت با هدف تولید پروپیلن و بنزین‌سازی اشاره کرد و با بیان اینکه سال ۱۴۰۵ تمام پروژه‌ها پایان خواهد یافت، افزود: در شرکت، ۵ واحد دارای لیسانس و مهندسی پایه و ۱۲ واحد تحت FS با رویکرد زنجیره ارزش پایین دست پروپیلن و گاز مایع اجرایی خواهد شد.

سرمدی تصریح کرد: این شرکت با ترسیم آینده‌ای روشن در مسر اجرای پروژه‌های ارزشمند محیط زیستی، منافع سهامداران و مشتریان را در مسیر حرکت خویش قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس