کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز در ایران شد


کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز در ایران شد

با اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز شد. آیا این برند به زودی محصولات کیا را راهی بازار داخل می‌کند؟شرکت‌های خصوصی زیادی در صنعت خودروسازی ما وجود دارند که برخی از آنها به مونتاژ محصولات چینی می‌پردازند و عده‌ای...

با اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز شد. آیا این برند به زودی محصولات کیا را راهی بازار داخل می‌کند؟

شرکت‌های خصوصی زیادی در صنعت خودروسازی ما وجود دارند که برخی از آنها به مونتاژ محصولات چینی می‌پردازند و عده‌ای از آنها فقط واردکننده خودرو و نماینده رسمی یکی از شرکت‌های خودروسازی خارجی در داخل هستند. یکی از شرکت‌های با سابقه در امر واردات خودرو، کوشا خودرو است که به تازگی به فهرست واردکنندگان خودرو افزوده شد.

کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز است

کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز در ایران شد

نزدیک به یک دهه است که برند کوشا خودرو در داخل ایران فعالیت‌های وارداتی می‌کند و عضو انجمن واردکنندگان خودرو است. علاوه بر این شرکت مذکور در زمینه تأمین و توزیع قطعات یدکی در سراسر کشور فعالیت‌های مفیدی دارد. از جمله قطعات یدکی که کوشا خودرو وارد کشور می‌کند می‌توان به تأمین قطعات اصلی محصولات هیوندای، کیا، تویوتا، لکسوس، بی ام و و مرسدس بنز اشاره کرد.

در وب سایت کوشا خودرو می‌توان اطلاعات مفیدی درباره این برند و ارزش‌ها و اهداف آن به دست آورد. تمرکز بر توانمندی در توسعه واردات خودرو در کشور، ارائه خدمات پس از فروش جامع و منحصر به فرد و همچنین تثبیت برند شرکت از طریق تبلیغات گسترده و ارائه خدمات مطلوب از جمله ارزش‌های این شرکت محسوب می‌شود.

کوشا خودرو نماینده رسمی کیاموتورز در ایران شد

کوشا خودرو همچنین اهداف فعالیت خود را احترام به حقوق مشتری و تلاش مجدانه در ایفای آن، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و فرآیندها، خلاقیت و نوآوری تأمین محصول و ارائه خدمات پس از فروش، تعهد و مسئولیت در قبال تعهدات و خدمات پس از فروش، صداقت و درستکاری در قبال مشتریان و نیز اهمیت دادن به سلامت مالی و رفاه کارکنان خود می‌داند.

نام این شرکت از وقتی بر سر زبان‌ها افتاده که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را در فهرست واردکنندگان خودرو وارد کرده است. کوشاخودرو قصد دارد محصولات کمپانی کیا را راهی بازار ایران کند. امیدواریم همه چیز طبق برنامه پیش برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس