قاچاق سوخت با پلمب جعلی


قاچاق سوخت با پلمب جعلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سردار فرشید در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به ۳ دستگاه تریلی کشنده...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سردار فرشید در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به ۳ دستگاه تریلی کشنده حامل سوخت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها که دارای پلمب جعلی بودند، ۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه ۳ دستگاه تریلی توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر