فروش فوق العاده خودرو شاهین آغاز شد/ آذر 1401


فروش فوق العاده خودرو شاهین آغاز شد/ آذر 1401

فروش فوق العاده سایپا آغاز شده است؛ این طرح برای آذر 1401 بوده و بدون قرعه‌کشی و محدودیت خواهد بود. متقاضیان می‌توانند پس از ورود به درگاه اینترنتی سایپا فرم ثبت‌نام خود را دریافت کرده و سپس نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور...

فروش فوق العاده سایپا آغاز شده است؛ این طرح برای آذر 1401 بوده و بدون قرعه‌کشی و محدودیت خواهد بود. متقاضیان می‌توانند پس از ورود به درگاه اینترنتی سایپا فرم ثبت‌نام خود را دریافت کرده و سپس نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

قرار است در این طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی خودروی شاهین G با گیربکس معمولی عرضه شود. این طرح فروش نیز مانند همه طرح‌های قبلی خودروسازان دارای شرایط عمومی است.

شرط اول این است که هر ثبت‌نام‌کننده باید یک کدملی مخصوص به خود داشته باشد. متقاضیان خرید خودرو باید به سن قانونی رسیده باشند یعنی حداقل 18 سال سن داشته باشند و همچنین گواهینامه رانندگی پایه سوم داشته باشند. خریداران نمی‌توانند خودرو را به صورت وکالتی بخرند. متقاضیان نباید طی 48 ماه گذشته در طرح خودرویی ثبت‌نام کرده باشند و یا فاکتور خرید خودرویی داشته باشند.

متقاضی باید شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبای به نام خود داشته باشد. چون در آینده قرار است وجوه خرید خودرو از این کارت‌های به نام خریدار به حساب شرکت خودروساز واریز شود. اگر اطلاعات نادرستی از قبیل کارت ثبت شود، شرکت خودروسازی هیچ مسئولیتی از این قبیل ندارد و همه متوجه متقاضی ثبت‌نام‌کننده خواهد بود.

فروش فوق العاده خودرو شاهین آغاز شد/ آذر 1401خودروی شاهین G با گیربکس معمولی در فروش فوق العاده سایپا!

شماره موبایلی که شخص متقاضی به شرکت خودروسازی می‌دهد باید به نام خودش باشد. کد پستی متقاضی ثبت‌نام‌کننده و کد نمایندگی که توسط مشتری انتخاب می‌شود، باید از یک استان باشد. مشتریان باید بعد از کارکرد 1000 کیلومتر و حداکثر 5 ماه از تاریخ تحویل خودرو، به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند و سرویس‌های اولیه خودرو را انجام دهند.

مشتریان حقوقی حقی برای ثبت‌نام در این طرح ندارند. اگر در هر مرحله از ثبت‌نام و تحویل خودرو، مشخص شود که اطلاعات داده شده متقاضی اشتباه بوده است، خودرو به این شخص تحویل داده نخواهد شد. اگر پس از امضای قرارداد بین مشتری و شرکت خودروسازی، شخص بخواهد تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو نصب کند و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد کند، مبلغ اضافی از متقاضی گرفته خواهد شد.

اگر مشتری اطلاعات فردی و سکونتی در سامانه شماره‌گذاری نداشته باشد و یا اینکه بیشتر از یک سال اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت خود را به‌روزرسانی نکرده باشد، باید ابتدا به سامانه سخا (که در سایت اینترنتی نشانی آن موجود است) مراجعه کرده، این نشانی‌ها را وارد کرده و به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کند و سپس اگر اداره پست آن اطلاعات را تایید کرد، تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت‌نام خود تحویل دهد.

اگر مشتری برگه احراز سکونت داشته باشد، باید در ابتدا برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت‌نام خود تحویل دهد.

تا زمانی که متقاضی کارهایی که در بالا ذکر کردیم را به درستی انجام ندهد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد. همچنین نمایندگی می‌تواند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره‌گذاری خودرو را از آن‌ها می‌گیرد، بلکه اجازه دارد هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو را نیز به مراتب دریافت کند.

در جدول پایین می‌توانید مشخصات خودروی شاهین شرکت خودروسازی سایپا را ببینید:

نوع خودرو

مبلغ خودرو (ریال)

رنگ قابل عرضه

زمان تحویل

شاهین G
3.447.470.000
سفید
حداکثر 90 روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق