فلیک: آلمان یک‌دل است، به روزنامه‌ها توجه نکنید


فلیک: آلمان یک‌دل است، به روزنامه‌ها توجه نکنید

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی مقابل اسپانیا از بازیکنانش تمجید کرد و گفت بر خلاف تیترهای رسانه‌ای مانشافت یک تیم یکدست و همدل است.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که بعد از شکست غیرمنتظره مقابل ژاپن در بازی اول خود در جام جهانی با انتقادهای زیادی مواجه بود امشب در یک بازی بسیار حساس مقابل اسپانیا ایستاد و با کسب یک امتیاز شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش داد.

حالا سرنوشت تیم هانسی فلیک به بازی اسپانیا مقابل ژاپن و البته پیروزی آلمان مقابل کاستاریکا در روز پایانی بستگی دارد. فلیک در پایان مسابقه امشب به خبرنگاران گفت تیمش در این بازی گام اول برای صعود را برداشته و در بازی مقابل کاستاریکا با برداشتن گام دوم صعود خواهد کرد.

فلیک: آلمان یک‌دل است، به روزنامه‌ها توجه نکنید

این گام اول بود، گام دوم صعود به یک‌هشتم است
بازی فوق‌العاده جذابی بود. همه هواداران فوتبال امروز از پول و وقتی که صرف دیدن این مسابقه کردند به تمام معنا لذت بردند. به تیمم تبریک می‌گویم که تا آخرین لحظه دست از جنگیدن برنداشت. اما این تازه قدم اول بود. می‌خواهیم در مقابل کاستاریکا قدم دوم را هم برداریم و به مرحله یک‌هشتم برسیم.

مانشافت یکدل است، به روزنامه‌ها توجه نکنید
هماهنگی و یکدلی درون‌تیمی ما عالی است. در روزنامه‌ها حرفهای دیگری می‌زنند ولی به آنها توجه نکنید. کاری که مانشافت امروز انجام داد بی‌نظیر بود. من واقعا به بچه‌ها افتخار می‌کنم. با تیمی روبرو بودیم که از نظر فوتبالی فوق‌العاده است و با آنها از موضع برابر بازی کردیم. ذهنیت و روحیه بچه‌ها عالی بود.

گل فولکروگ
برای همین او را به میدان فرستادیم. او در بوندس‌لیگا 10 گل زده. عزم و اراده‌ای که او وقتی صاحب موقعیت می‌شود برای گلزنی دارد امروز عالی بود و برای ما اهمیتی حیاتی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج