نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد


نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد

بعد از گلزنی آلوارو موراتا برای اسپانیا چند دقیقه بعد از ورود به عنوان یار تعویضی، نیکلاس فولکروگ هم به عنوان یار تعویضی برای آلمان گلزنی کرد تا بازی با گلهای این دو به پایان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان امشب در دیدار بسیار حساس مقابل اسپانیا که یکی از بزرگ‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2022 به حساب می‌آمد وقتی دروازه‌اش را باز شده دید خود را در یک قدمی حذف از مرحله گروهی تصور کرد ولی آلمان‌ها تیمی نیستند که تا آخرین لحظه دست از تلاش بردارند.

شوک بزرگ به آلمان در این بازی در دقیقه 62 با گل آلوارو موراتا وارد شد. او هشت دقیقه پیش به دستور لوئیس انریکه به جای فران تورس وارد میدان شده بود. فران تورس در بازی قبلی اسپانیا مقابل کاستاریکا که با برتری 7-0 به پایان رسید دو گل زده بود و تعویضش چندان به مذاق هواداران اسپانیا خوش نیامد.

اما هشت دقیقه بعد تعویض طلایی انریکه به گل رسید. او که در پیروزی اسپانیا مقابل کاستاریکا هم گل زده بود هم پاس گل داده بود دومین گل خود در جام جهانی قطر را در بازی حساس مقابل آلمان به ثمر رساند.

با اینکه گروهی از هواداران آلمان همه چیز را تمام شده می‌دانستند ولی هانسی فلیک و مانشافت قصد نداشتند تا آخرین لحظه دستها را به علامت تسلیم بالا ببرند. فلیک در دقیقه 70 توماس مولر، ستاره کهنه‌کار تیمش را بیرون کشید تا نیکلاس فولکروگ را وارد میدان کند.

نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد
نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد
نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشدفولکروگ از لحظه وارد شدن به زمین برای آلمان جنگنده ظاهر شد و بارها بی‌محابا با اسپانیایی‌ها وارد دوئل‌های فیزیکی شد

این سومین بازی ملی بازیکن 29ساله وردربرمن بود. فولکروگ در بازی مقابل ژاپن هم به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و یازده دقیقه بازی کرد. فولکروگ پیش از آن تنها یک بازی ملی داشت و در آستانه جام جهانی در بازی مقابل عمان در نیمه دوم وارد میدان شد و تنها گل مانشافت را به ثمر رساند.

فولکروگ در دقیقه 83 اما مهم‌ترین گل ملی خود را در سومین بازی ملی‌‌اش به ثمر رساند. او به سرعت وارد محوطه جریمه شد و توپ را از هم‌تیمی‌اش جمال موسیالا جدا کرد و به تور دروازه لاروخا چسباند تا آلمان از سایه حذف شدن فاصله بگیرد.

نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد
نیکلاس فولکروگ: قرار نبود او منجی آلمان باشد

امیدهای آلمان به این علت بالا است که بازی آخر آنها در مرحله گروهی مقابل کاستاریکا است و ژرمن‌ها انتظار دارند کاستاریکا را شکست بدهند. در این صورت آنها چهار امتیازی خواهند شد و در صورت باخت ژاپن مقابل اسپانیا صعود خواهند کرد. اما در صورت تساوی ژاپن مقابل اسپانیا آلمان باید کاستاریکا را با اختلاف دو گل یا بیشتر شکست دهد تا صعود کند. در صورت پیروزی ژاپن مقابل اسپانیا اما آلمان از مرحله گروهی حذف خواهد شد مگر آنکه کاستاریکا را با اختلاف بیش از هشت گل شکست دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند