اقدام جنجالی و تازه تیم ملی‌ فوتبال آمریکا علیه ایران + فیلم


اقدام جنجالی و تازه تیم ملی‌ فوتبال آمریکا علیه ایران + فیلم

پارسینه: مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال آمریکا اجازه پرسیدن سوال به خبرنگاران ایرانی را نمی‌داد.

ایرنا نوشت: تیم ملی آمریکا که هر دو دیدار قبلی خود در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ را با تساوی به اتمام رسانده است، خود را برای دیدار حساس سه شنبه شب برابر ایران آماده می‌کند.

تمرینات این تیم، امشب در کمپ الغرافه پیگیری می‌شود و پیش از آن، «تیم ریم» و «واکر زیمرمن» زوج خط دفاعی آمریکایی‌ها در نشست خبری حاضر شدند.

در این نشست، حدود ۶۰ خبرنگار و عکاس حضور داشتند که از این بین ۲۰ نفر ایرانی بودند. نکته عجیب این بود که مدیر رسانه‌ای تیم ملی آمریکا اجازه سوال پرسیدن به خبرنگاران ایرانی را نمی‌داد، در حالیکه خبرنگاران کشورمان بار‌ها برای مطرح کردن سوالات خود درخواست نوبت می‌کردند.

در نهایت اعتراض خبرنگاران ایرانی موجب شد تا آخرین سوال به ایرانی‌ها برسد. نماینده رسانه‌های ایرانی پس از مطرح کردن سوال خود به مدیر رسانه‌ای آمریکا انتقاد کرد و گفت: چرا اجازه سوال پرسیدن به ایرانی‌ها را ندادید، شما باید بدانید اینجا جام جهانی است نه MLS (لیگ داخلی آمریکا)!

همچنین از دو بازیکن ریم و واکر زیمرمن پرسید که این دو چه خاطره ای از بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه دارند که هر دو اشاره کردند که ۹ و ۵ ساله بودند که این مسابقه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403