حمله شرور قدیمی ورامین به ماشین پلیس ! / پلیس هنگام سرقت سر رسید !


حمله شرور قدیمی ورامین به ماشین پلیس ! / پلیس هنگام سرقت سر رسید !

رکنا: یکی از اوباش سابقه دار ورامین که با حمله به خودروی پلیس و تخریب آن باعث ایجاد رعب و وحشت در محل شده بود با شلیک پلیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اعلام این خبر بیان داشت: حدود ساعت 10 صبح یکشنبه 6 آذر یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ورامین تماس گرفت و از وقوع سرقت و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش با استفاده از قمه و مجروح کردن یکی از شهروندان خبر داد که بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 12 ورامین در محل حاضر شدند.

با حضور بموقع پلیس در صحنه مشخص شد یکی از متهمان سابقه‌دار در حین سرقت از مغازه با مقاومت مغازه‌دار مواجه شده و با استفاده از قمه اقدام به زورگیری و آسیب به صاحب مغازه کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت برای سایرین با فحاشی و عربده کشی قصد فرار داشته است. در ادامه مأموران انتظامی با هوشیاری کامل ضمن کنترل موقعیت، متهم را دعوت به خویشتن‌داری کرده، اما متهم ضمن استفاده از قمه و حمله به عوامل انتظامی اقدام به تخریب شیشه خودرو پلیس کرد، در نهایت پلیس با رعایت قانون بکار‌گیری سلاح پای متهم را هدف گلوله خود قرار داد.

سرهنگ شمس بیرانوند تصریح کرد: با اقدام بموقع پلیس، متهم زمین گیر شده و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از کسبه محل نیز با حضور در کلانتری 12 ورامین از متهم شکایت کرده و خواستار پیگیری قانونی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس عزم جدی دارد تا با اقتدار با سارقان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر