این مردان نقابدار تفنگ را روی شقیقه تان می گذارند ! / فقط موبایل می خواهند !


این مردان نقابدار تفنگ را روی شقیقه تان می گذارند ! / فقط موبایل می خواهند !

مردان نقابدار که با گذاشتن سلاح روی شقیقه مالباختگان و تهدید به قتل، اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه مدل بالا می‌کنند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش رکنا، 17 آبان‌ماه امسال، دو پسر جوان به پلیس مراجعه و از موتورسوارانی شکایت کردند که با تهدید اسلحه گوشی آنها را سرقت کرده بودند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: سوار بر خودروی شاسی بلندم در حال عبور از خیابانی در سعادت‌آباد بودیم که دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت راه را بر ما سد کردند. آنها ماسک به صورت داشته و کلاه مشکی نیز به سرشان بود. به همین دلیل چهره‌شان قابل دیدن نبود. یکی از پسرها با دست محکم به شیشه کوبید و از بیرون برگه‌ای را نشان داد و با اشاره از من خواست شیشه ماشین را پایین بیاورم.

او ادامه داد: به این تصور که می‌خواهند آدرس بپرسند، شیشه را پایین آوردم اما نفر دوم ناگهان اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورد و آن را روی شقیقه‌ام قرار داد و تهدید کرد اگر جانم را دوست دارم، گوشی‌های تلفن همرا‌ه‌مان را به آنها بدهیم. به ناچار گوشی‌های تلفن همراه مدل بالایمان را در اختیارش قرار دادیم و آنها بلافاصله متواری شدند. به دنبال شکایت دو پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ویژه سرقت، تلاش برای دستگیری سارقان آغاز شد. تحقیقات در حالی ادامه داشت که مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. مردان موتورسوار در حالی که با ماسک صورت‌هایشان را پوشانده بودند با گذاشتن سلاح روی شقیقه مالباخته و تهدید به قتل، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه کرده‌اند. این سرقت‌ها از 17 آبان‌ماه تا 5 آذرماه رقم خورده بود و سارقان خشن سرقت‌هایشان را از ساعت 9 شب به بعد انجام می‌دادند. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری موتورسواران مسلح در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج