نظر سنجی، ایران صعود می کند


نظر سنجی، ایران صعود می کند

در نظر سنجی های صورت گرفته از اهالی فوتبال بیشتر به برتری ایران در برابر آمریکا و صعود تیم های انگلیس و ایران از گروه B رای داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این به خاطر نمایش خوبی بود که تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر ولز داشت. کاری که تیم ملی آمریکا نتوانست انجام دهد. یک بازی سراسر تهاجمی با نمایش خوب در خط دفاع و خلق موقعیت های فراوان به روی دروازه حریف. از سویی باید به این نکته مهم اشاره کرد که تیم ملی فوتبال آمریکا نتوانست دروازه تیم ملی انگلیس را باز کرد و تیم ملی ولز هم به نظر قادر به انجام این کار نخواهد بود. اما ایران دو بار توسط مهدی طارمی به گل رسید و یک بار هم ضربه سردار آزمون تیرک دروازه انگلیس را به لرزه در آورد.

در تازه ترین نظر سنجی صورت گرفته از مخاطبان شبکه الکاس قطر 49 درصد به پیروزی ایران رای داده اند. 34 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی هم گفته اند آمریکا برنده بازی خواهد شد و 17 درصد هم رای داده اند که بازی با نتیجه مساوی به پایان می رسد.در این صورت هم این تیم ملی فوتبال ایران است که به دور بعدی مسابقات صعود خواهد کرد. چرا که در صورت رقم خوردن نتیجه مساوی در این دیدار ایران 4 امتیازی و آمریکا 3 امتیازی خواهد شد.

مصاف روز سه شنبه ایران – آمریکا در روز پایانی مرحله گروهی دومین رویارویی دو تیم در جام جهانی خواهد بود. در جام جهانی 1998 فرانسه ایران با گل های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی