نامِ پیمان یوسفی در لیستِ گزارشگران روز نهم جام‌جهانی


نامِ پیمان یوسفی در لیستِ گزارشگران روز نهم جام‌جهانی

نهمین روز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو بازی برزیل و سویس و پرتغال و اروگوئه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نهمین روز رقابت‌های جام‌جهانی 2022 قطر با دیدار کامرون و صربستان امروز (هفتم آذرماه) ساعت 13:30 آغاز می‌شود که همانند گذشته به صورت مستقیم از شبکه 3 سیما با گزارشگری رضا محمدعلی پخش خواهد شد.

این درحالی است که ادامه رقابت‌ها نیز از همین شبکه به صورت زنده پخش می‌شود و براساس جداول رقابت‌های جام جهانی 2022؛ کره‌ جنوبی و غنا از ساعت 16:30 با هم دیدار می‌کنند و این رقابت نیز با گزارشگری رضا جعفری گزارش می‌شود.

از سوی دیگر سومین بازی نهمین روز رقابت‌های جام جهانی 2022، برزیل و سوئیس ساعت 19:30 تعیین شده که پیمان یوسفی این بازی را گزارش خواهد کرد.

از رقابت‌های جام جهانی، دیدار حساسِ پرتغال و اروگوئه نیز امشب ساعت 22:30 زنده پخش خواهد شد که فرشاد محمدی مرام گزارشگر این دیدار خواهد بود.

این دیدارها در قالب برنامه «جام 2022» با اجرای محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی روی آنتن می‌رود.

علاوه بر شبکه‌های تلویزیونی (شبکه‌های سه، فراتر و ورزش سیما) مخاطبان می‌توانند از تلوبیون و در رادیو هم شنونده گزارش گویندگان برتر ورزشی در رادیو جام‌جهانی باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل