نویر: مهم این است که هنوز شانس صعود داریم


نویر: مهم این است که هنوز شانس صعود داریم

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد.
شاگردان هانسی فلیک در بازی اول برابر ژاپن شکست خورده بودند و به همین دلیل کسب امتیاز برابر اسپانیا از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار بود، خصوصا که کاستاریکا موفق به غلبه بر ژاپن شده بود و این امیدهای آنها برای صعود به مرحله بعدی را زنده نگه داشت.
آنها حالا باید در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا بروند و بسیاری شانس آنها برای پیروزی در این بازی را قابل توجه می‌دانند و همین یک امتیازی که در بازی مقابل اسپانیا به دست آوردند می‌تواند در راه صعود به مرحله بعدی بسیار به آنها کمک کند.

نویر: مهم این است که هنوز شانس صعود داریم

نویر پس از پایان بازی برابر اسپانیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی بسیار سختی بود. ما توانستیم پا به پای آنها بجنگیم و اجازه خلق موقعیت زیادی به آنها ندادیم. در این راستا باید از خط دفاعی آلمان بسیار تمجید کرد.»
او با ابراز رضایت از عملکرد و شرایط آلمان اضافه کرد:« این یک واقعیت است که گل زدن به ما دشوار شده است. ما حتی پس از این که 0-1 از اسپانیا عقب افتادیم هم به خودمان باور داشتیم. مهم‌ترین نکته این است که هنوز زنده هستیم و شانس صعود داریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید