2 شهرستان دیگر در استان فارس، به سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس مجهز شدند


  2 شهرستان دیگر در استان فارس، به سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس مجهز شدند

پایگاه های اورژانس دو شهرستان داراب و زرین دشت در استان فارس به سامانه اتوماسیون عملیاتی اورژانس مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس این مرکز گفت: با تلاش تیم مدیریت، پشتیبانی و فناوری اورژانس فارس، سامانه سنتی عملیاتی اورژانس شهرستان های داراب و زرین دشت به سامانه پیشرفته عملیاتی اورژانس ۱۱۵ ارتقا یافت.

دکتر «محمدجواد مرادیان» با اشاره به سرعت عمل و دقت این سامانه افزود: تمام اطلاعات ماموریت پس از ثبت در مرکز پیام ۱۱۵ از طریق سامانه عملیاتی اورژانس به تلفن همراهی که در اختیار تیم امدادی قرار گرفته است منتقل می شود و اطلاعات بیمار نیز از طریق تلفن همراه در سامانه ثبت و بایگانی می شود.

رئیس اورژانس فارس از دیگر مزایای این سامانه به خروجی های آماری دقیق، حذف کاغذ، سرعت بالای انتقال اطلاعات و رصد موقعیت جغرافیایی آمبولانس اشاره کرد.

دکتر مرادیان ادامه داد: در حال حاضر ۱۷۶ پایگاه اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که از این تعداد تاکنون ۱۳۵ پایگاه تحت پوشش سامانه اتوماسیون عملیاتی و ناوبری آمبولانس قرار گرفته‌ و امیدواریم بتوانیم با تامین بودجه لازم و بستر مناسب ارتباطی، تمامی پایگاه ها را به این سیستم مجهز کنیم.

رئیس اورژانس فارس اعتبار راه اندازی این سامانه در دو شهرستان داراب و زرین دشت را در حدود یک میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی