تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه می بینی تا بگم ماجراجویی یا هنرمند؟


تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه می بینی تا بگم ماجراجویی یا هنرمند؟

ویژگیهای شخصیت مشخصه مهمی از رفتار و نگرش و احساسات ما هستند. بنابراین باید از خصوصیات شخصیتی خود بیشتر آگاهی داشته باشیم. دنیایی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم با آنچه ده، پنج یا حتی یک سال پیش بود کاملاً تفاوت دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در این تست شخصیت به بررسی شخصیت های ماجراجو و در مقابل افرادی با روحیات هنرمندانه پرداخت شده است.

تیپ شخصیتی ماجراجو فردی است با خصوصیات شخصیتی درون گرا، اهل دقت و بصری، احساساتی و با داشتن چشم اندازی قوی به هرچیز. افرادی که در این تیپ شخصیتی جای دارند می خواهند ذهنی باز داشته باشند، زندگی را کشف کرده، تجربیات جدید کسب نموده و با گرمی با دیگران مراوده داشته باشند.

تست قایق و تمساح

در تست شخصیت امروز سعی کردیم مرز باریک و حساس انسان های فردگرا و خلاق و ماجراجو را برای شما مشخص کنیم؛ حالا بگویید در این تصویر در اولین نگاه چه دیدید؟

تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه می بینی تا بگم ماجراجویی یا هنرمند؟

جواب تست قایق و تمساح

یک تمساح:

باتوجه به این پاسخ شما به تست شخصیت امروز؛ باید گفت زندگی شما پر از رنگ های مختلف است و شما یک رویکرد خلاقانه به همه چیز دارید. در واقع این نگاه خبر می دهد شما هنرمند موفق یا نویسنده و کارگردان به نامی می شوید یکی از ویژگی های شما این است که افراد خلاق علی‌رغم چیزی که معلم سوم دبستان‌شان به آنها گوشزد کرده است، باور دارند که خیال‌پردازی به هیچ وجه وقت تلف کردن نیست.

کوه و آب:

جالب است بدانید در پاسخ شما به تست شخصیت امروز ؛ شما آدم فردگرایی هستید. شما معمولاً خوش بین هستید و تمایل دارید سازنده باشید. در واقع در عین مثبت بودن شخصیت شما باید اشاره کرد در افراد فردگرا این افراد علاقه و نیازها و هدف های شخصی خود را ترجیح می دهند. ارزش ها و هنجارهایی که در نظر می گیرند مطابق با تفکرات شخصی خودشان است. این افراد کسب لذت فردی برایشان در اولویت است. اهمیت زیادی به گروه نمی دهند و مطابق با ارزش های گروه رفتار نمی کنند.

افراد سوار بر قایق:

باید بدانید پاسخ شما به تست شخصیت قایق و تمساح ؛ شخصیت شما اجتماعی هستید و با دیگران به خوبی کنار می آیید. شما ماجراجو هستید و به راحتی با موقعیت های اجتماعی سازگار می شوید. فقط اینکه آن ها زیاد تنها هستند به این معنا نیست که فردی با شخصیت ماجراجو تنبل بوده و بیکار می نشیند، آن ها این زمان را برای خوداندیشی، تفکر و تامل و ارزیابی مجدد قوانین خود در نظر می گیرند. این تیپ شخصیتی به جای درگیری برای گذشته یا آینده در مورد شخصیت واقعی خود فکر می کند. سپس با کمی تغییر و حال بهتر از این انزوا خارج خواهند شد.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو