هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟


هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟

امروز ۹۰۰ دستگاه هایما در بورس کالا عرضه شد که در مقایسه با پژو ۲۰۷ استقبال چندانی از این محصول ایران خودرو نشد. حداکثر رقابت در میان مدل‌های مختلف مربوط به هایما S۵ سفید ۵ نفره بود که ۲.۲ درصد بالاتر از قیمت پایه به فروش رسید.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛ در هفته شلوغ خودرویی بورس کالا، امروز دوشنبه (۷آذر) ۹۰۰ دستگاه هایما در مدل و رنگ‌های مختلف عرضه شد. نگاهی به ریز معاملات انجام شده نشان می‌دهد که استقبال گرمی از این محصول ایران خودرو در بورس کالا نشده است.

هایما قرمز بدون رقابت با قیمت پایه فروخته شد

در نخستین نوبت عرضه های امروز در تالار خودرو، ۵۰ هایما S5 قرمز ونیزی با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت برای هایما S5 قرمز ونیزی ۱۱ تقاضا شکل گرفت که بدون رقابت و با همان قیمت پایه فروخته شد. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟رقابت ۰.۷۱ درصدی هایما S7 سفید

در عرضه دوم تالار خودرو، ۴۰۰ دستگاه خودروی هایما S7 سفید با قیمت پایه ۸۱۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت ۴۴۸ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت که در پایان با لحاظ رقابت ۰.۷۱ درصدی با قیمت میانگین ۸۱۵.۷ میلیون تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده ۸۱۵.۵ میلیون تومان به ثبت رسید. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟

هایما S5 نقره‌ای با قیمت پایه فروخته شد

در عرضه چهارم امروز تالار خودرو، ۵۰ دستگاه هایما S5 نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت ۴۶ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که با همان قیمت پایه فروخته شد. مابقی عرضه به صورت مچینگ عرضه می‌شود. همچنین عرضه کننده می‌تواند از ۵ بعدازظهر امروز تا ۹ صبح فردا عرضه مزبور را از مچینگ خارج کند.

هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟

رقابت ۰.۱۴ درصدی برای هایما S7 مشکی

در عرضه پایانی در تالار خودرو ۲۰۰ دستگاه با قیمت پایه هر دستگاه ۸۳۳.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت. ۲۲۸ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که در نهایت با لحاظ رقابت ۰.۱۴ درصدی با قیمت میانگین ۸۳۴.۶ میلیون تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده برای عرضه مزبور ۸۳۴.۵ میلیون تومان بود.

هایما در بورس کالا چند قیمت خورد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید