اظهارات معاون سازمان تبلیغات درباره صدور مجوز سامانه‌های همسریابی


اظهارات معاون سازمان تبلیغات درباره صدور مجوز  سامانه‌های همسریابی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به تسهیل شرایط صدور مجوز برای "سامانه‌های همسریابی" می‌گوید: هر کسی با هر نیتی و با هر کاری نمی‌تواند این مجوزها را اخذ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در رویداد "دمی با همدم" به منظور هم‌اندیشی پیرامون نقش سکوهای همسان‌گزینی در امر ازدواج، درباره مجوزهای قانونی سامانه‌های همسریابی گفته است: تمامی مجموعه‌هایی که در حوزه خانواده فعالیت دارند طبق قانون باید مجوز اخذ کنند که تمامی این شرایط بسیار تسهیل شده و آسان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه به این نکته نیز توجه شده است که هر کسی با هر نیتی و با هر کاری نتواند این مجوزها را اخذ کند. این مجوزها برای کسانی است که در این حوزه هم سابقه فعالیت دارند و هم تجربه کسب کرده‌اند.

در رویداد دمی با همدم که بعد از ظهر روز یک‌شنبه مورخ 6 آذرماه 1401 به میزبانی مؤسسه تبیان برگزار شده، زهره حسینی مدیر پلتفرم همدم گفته است: متقاضیان همدم را 62 درصد آقایان و 38 درصد از خانم‌ها تشکیل داده‌اند که در این بین 48 درصد از این افراد دهه شصتی‌ها هستند و تا امروز 518 نفر از طریق همدم ازدواج کرده‌اند.

مجیدامامی دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز در این جلسه، موفقیت "همدم" را به عنوان نمادی برای "حل اختلال در امر ازدواج" به خصوص در لایه شکل‌گیری ارزیابی کرده است.

او با اشاره به عواملی چون مهاجرت، شهرنشینی ناقص، تقلید و آثار مخرب فناوری‌های نوین در زندگی امروزه کار در حوزه ازدواج و وقت گذاشتن برای شکل‌‌گیری یک خانواده را مهم ارزیابی کرده، اذعان داشته است که باید در این حوزه به فکر "نوآوری" باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی