«عصر یخبندان» در پارلمان آلمان؛نمایندگان به کاپشن پشمی پناه بردند


«عصر یخبندان» در پارلمان آلمان؛نمایندگان به کاپشن پشمی پناه بردند

نشریه اشپیگل در گزارشی با اشاره به آغاز فصل سرما در اروپا، از تقلای پارلمان آلمان برای گرم نگه داشتن محیط کاری برای قانونگذاران خبر داد!

به گزارش خبرگزاری مهر، اشپیگل در گزارشی به شروع فصل سرد اشاره کرد و نوشت که در بحبوحه بحران انرژی در اروپا و آلمان و با توجه به اعمال محدودیت پارلمان آلمان برای مصرف انرژی، قانونگذاران آلمانی در مجلس آلمان برای گرم نگه داشتن خودشان در محیط کار، به تقلا افتاده‌اند.

در این مقاله که «عصر یخبندان در پارلمان» نام دارد، اشپیگل نوشته است: «پارلمان سرد است؛ سرمایی نامطبوع!»

این نشریه به نقل از رناته کوئناست، قانونگذار حزب سبز آلمان نوشت: در دفترم با کاپشن پشمی می‌نشینم و دائما دور تا دور اتاق راه می‌روم. با این حال، بعد از مدتی کوتاه، سرما وارد بدنم می‌شود و نوک بینی‌ام یخ می‌زند!

گفته می‌شود دمای داخلی پارلمان آلمان ظرف یک هفته اخیر، به طور چشمگیری کاهش یافته و در دفتر کار کوئناست، دماسنج عدد ۱۸.۲ درجه سانتیگراد را نشان می‌داد و این در حالی است که به گفته او، روزهای قبل حتی سردتر هم بوده است. وزیر سابق کشاورزی آلمان همچنین اضافه کرد که برخی از همکارانش، در دفاتر کارشان شرایط به مراتب بدتری داشته و سلامتی آنها در معرض خطر است!

بر اساس قانون ذخیره انرژی پیشنهادی از سوی رابرت هابِک، معاون صدراعظم و وزیر امور اقتصادی و همچنین فعال اقلیمی، که ماه گذشته به تصویب پارلمان آلمان رسید، دمای هوا در ساختمان‌های غیرمسکونی دولتی از جمله پارلمان، باید روی ۱۹ درجه سانتیگراد حفظ شده و در راهروها نیز هرگز نباید هیچ گرم‌کننده‌ای روشن باشد.

گزارش اشپیگل در حالی منتشر شده که بحران وخیم انرژی، آلمان را در نوردیده و اتحادیه اروپا در تقلاست تا وابستگی خود به محصولات انرژی روسیه را قطع کند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی