در تمرین مخفیانه امریکا چه گذشت؟


در تمرین مخفیانه امریکا چه گذشت؟

پارسینه: تمرین روز گذشته امریکا در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم سعی داشت هیچ اطلاعاتی از کارهای تاکتیکی شاگردانش به بیرون درز نکند.

در تمرین مخفیانه امریکا چه گذشت؟

به گزارش پارسینه، ایران و امریکا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر، برگزار کننده دیداری بسیار حساس خواهند بود. یکی از دو دیدار نهایی گروه B تعیین کننده یکی از تیم‌های صعود کننده به دور حذفی خواهد بود؛ ایران یا امریکا؟ نتیجه بازی متقابل دو تیم، این سوال را پاسخ می‌دهد. برهالتر و کی‌روش در تلاش هستند تا با آماده‌سازی شاگردان خود، برنده این نبرد لقب بگیرند.

هر دو تیم امروز آخرین تمرین آماده سازی خود را برگزار می‌کنند که تمرینی سبک خواهد بود. روز گذشته، اما شاگردان گرگ برهالتر یک جلسه تمرینی پرفشار را پشت سر گذاشته و تاکتیک‌های مورد نظر کادرفنی را که قرار است مقابل ایران پیاده نمایند را تمرین کردند. در این جلسه تمرینی، سرمربی امریکا تاکید داشت که شاگردانش دور از رسانه‌ها تمرین کرده و هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکند.

برای این کار، امریکایی‌ها در دورترین نقطه از خبرنگاران و عکاسان تمرین خود را آغاز کردند. با این وجود، اما عکاس ورزش سه، تصاویری از این تمرین را ثبت کرده است؛ تصاویری که نشان می‌دهد، امریکایی‌ها از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و تلاش می‌کنند تا آماده رویارویی با تیمی شوند که ۲۰ سال پیش در جام جهانی فرانسه، مقابلش شکست خورده بودند.

آن‌ها البته برای بازی روز سه‌شنبه حسابی استرس دارند. امریکایی‌ها برای صعود حتما باید ایران را شکست دهند و با توجه به قدرت فوتبالی دو تیم، این کار بسیار سختی است که فکر کردن به انجام آن نیز می‌تواند برای حریف ایران سخت و پر استرس باشد. البته در تمرین روز گذشته، شاگردان برهالتر سعی کردند این حس درونی را با کاوری از خنده روی صورت محو کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی