سونی بازی جذاب Gran Turismo 7 را برای PC عرضه می‌کند


سونی بازی جذاب Gran Turismo 7 را برای PC عرضه می‌کند

سونی در سال‌های گذشته بسیاری از عنوان‌های اختصاصی پلی‌استیشن را برای گیمرهای PC نیز عرضه کرده که از میان آن‌ها می‌توان به اسپایدرمن و گاد آو وار اشاره کرد.

حال به نظر می‌رسد بازی مسابقه‌ای محبوب Gran Turismo 7 قرار است برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه شود.

عنوان‌های اختصاصی پلی‌استیشن در سال‌های گذشته کم کم به پلتفرم‌های فروش بازی PC نیز راه یافته‌اند تا درآمد بیشتری را روانه استودیوهای سازنده نمایند. سونی قصد دارد به زودی فرنچایز بسیار محبوب گرن توریسمو را برای PC عرضه نماید. این اتفاق احتمالی توسط کارگردان بازی یعنی Kazunori Yamauchi تایید شده است.

عرضه بازی Gran Turismi 7
کارگردان بازی Gran Turismo 7 در مراسمی به مناسبت 25 امین سالگرد عرضه بازی برای پلی‌استیشن، از احتمال فروش نسخه PC این بازی در آینده نزدیک خبر داده است.به عقیده Yamauchi این کار چندان آسان نیست، اما استودیو دوست دارد به آن سرعت بخشد.

در حالی که به نظر می‌رسد سونی هنوز به صورت کامل اجازه ساخت نسخه PC بازی گرن توریسمو 7 را نداده، اسناد افشا شده از پلتفرم بازی ابری Geforce Now به وجود نسخه کامپیوتر این عنوان مخصوص پلی‌استیشن اشاره کرده است.

سونی بازی جذاب Gran Turismo 7 را برای PC عرضه می‌کند

Xbox برای مقابله با Gran Turismo بازی Forza Motorsport را عرضه خواهد کرد. این بازی در فصل دوم سال 2023 برای PC و کنسول به میدان می‌آید و این یعنی سونی می‌تواند طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای را پیش از این تاریخ با عرضه Gran Turismo برای PC، به خود اختصاص دهد. بازی گرن توریسمو 7 در ابتدای سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و 5 عرضه شده است.

سونی به تازگی از عرضه بازی Spider-Man: Miles Morales برای PC خبر داده و عنوان The Last of Us Part 1 Remake نیز به زودی برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. حال باید دید برنامه‌های سونی در سال 2023 چگونه به موفقیت این شرکت کمک خواهند کرد.

منبع : آخرین خبر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!