اسکان افراد بی سر پناه در گرمخانه منطقه 4


اسکان افراد بی سر پناه در گرمخانه منطقه 4

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما, اسمعیل قضاتلو گفت: در راستای اجرای طرح حامی شهر و زمستان گرم، واحد آسیب‌های اجتماعی مرکز خدمات منطقه با توجه به برودت هوا و لزوم ساماندهی افراد آسیب دیده اقدام به جمع آوری و اسکان کارتن خوابها، معتادین بی سر...

اسکان افراد بی سر پناه در گرمخانه منطقه 4به گزارش خبرگزاری صدا و سیما, اسمعیل قضاتلو گفت: در راستای اجرای طرح حامی شهر و زمستان گرم، واحد آسیب‌های اجتماعی مرکز خدمات منطقه با توجه به برودت هوا و لزوم ساماندهی افراد آسیب دیده اقدام به جمع آوری و اسکان کارتن خوابها، معتادین بی سر پناه می‌کند.
او افزود: مددسرای منطقه ۴ با مساحت ۲۸۰ متر مربع آماده پذیرایی از آسیب دیدگان اجتماعی است و به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی به تشک، پتو، بالشت و همچنین روکش‌های فومی تشک و بالشت مجهز شده است.
قضاتلو با اشاره به گشت زنی، شناسایی، جذب و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در نقاط آسیب خیز محلات ۲۰ گانه گفت: در روز‌های سرد زمستانی گشت زنی از نقاط آسیب خیز منطقه همچون زیر پل ها، ساختمان‌های نیمه کاره، زمین‌های بایر و خرابه ها، کنج‌ها به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه دارد.
شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان می‌توانند با سامانه ارتباطی ۱۳۷ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!