مس در موقعیت پرسپولیس تعطیلی تمرین


مس در موقعیت پرسپولیس تعطیلی تمرین

بازیکنان مس کرمان در اقدامی عجیب بعد از دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل مس نوین، در تمرین امروز حاضر نشدند.

به گزاترش "ورزش سه"، مس کرمان که بعد از چند فصل به حسرت حضورش در لیگ برتر با فرزاد حسین خانی پایان داد و توانست با برنامه ویژه این سرمربی جوان بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد، اکنون با اتفاق عجیبی مواجه شده و تمرینات این تیم به حالت تعطیلی در آمد.

مس کرمان که روز گذشته در مسیر آماده سازی برای ادامه فصل، در دیداری تدارکاتی به مصاف مس نوین رفته بود، در شرایطی که قرار بود امروز تمرینات خود را پی بگیرد، با اعتراض بازیکنان نسبت به مسائل مالی و عدم توجه به آن، در تمرین حضور نیافتند.

قرار بود تا پیش از نیم فصل بخش دیگری از مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت شود که توسط مدیران تیم هنوز به انجام نرسیده است. موضوعی که بازیکنان اعلام کرده‌اند در انتظار پاسخ کهندل مدیرعامل این باشگاه در گفتگوی مستقیم با وی خواهند ماند.

این در حالیست که دو بازیکن خارجی این تیم نیز که در اواسط نیم فصل اول به جمع شاگردان فرزاد حسین خانی اضافه شده‌اند نیز به دلیل مشکل در دریافتی، در تمرین حضور نیافته‌اند. فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم در گفتگویی که با بازیکنان داشته، در تلاش برای منصرف کردن آنها از تصمیم‌شان بوده و خواهان ادامه تمرینات بوده که بازیکنان حضور در تمرین را منوط به گفتگو با مدیرعامل در خصوص وضعیت مالی‌شان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان