ژاوی: چه جام جهانی خوبی، این قطر واقعی است


ژاوی: چه جام جهانی خوبی، این قطر واقعی است

ژاوی هرناندز معتقد است که قطر بر خلاف انتقادهایی که از آن می شود، کشوری فوق العاده است و جام جهانی به خوبی این را نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز از تابستان 2015 و با جدایی از بارسا راهی فوتبال قطر شد. او مدتی برای السد بازی کرد و با پیراهن این باشگاه نیز بازنشسته شد و سپس به دنیای مربیگری وارد شد. ژاوی چند فصل هدایت السد را برعهده داشت و در نهایت پاییز سال گذشته جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد. ژاوی همواره از مدافعان برگزاری جام جهانی در قطر بود و این روزها نیز از قطر تعریف و تمجید می کند.

ژاوی: چه جام جهانی خوبی، این قطر واقعی است

ژاوی به موندودپورتیوو گفت:«معتقدم همه دنیا حالا شناخت بیشتری نسبت به قطر پیدا کرده اند و می دانند قطر آن کشوری نیست که در رسانه ها از آن انتقاد می شود. در سال های اخیر از قطر و کشورهای عربی انتقاداتی غیرمنصفانه شده و جام جهانی بهترین فرصت برای نمایش فرهنگ عرب بود. این قطر واقعی است.»

ژاوی ادامه داد:«جام جهانی بسیار جذابی را شاهد هستیم و در آن نتایجی غیرقابل پیش بینی به دست آمده است. سازماندهی قطر فوق العاده بوده و معتقدم اسپانیا، برزیل، فرانسه و آرژانتین شانس های مسلم قهرمانی هستند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق