قطر آماده مهم‌ترین بازی جام جهانی می‌شود


قطر آماده مهم‌ترین بازی جام جهانی می‌شود

تیم ملی قطر امروز آخرین تمرین خود را برای تقابل با هلند برگزار خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر پس از شکست برابر اکوادور و سنگال و حذف زودهنگام از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، فردا در آخرین دیدار خود در این مسابقات، برابر هلند قرار خواهد گرفت. عنابی‌پوشان که با حذف از مسابقات، بدون هیچ فشاری در این مسابقه حاضر می‌شوند، به دنبال این هستند که به عنوان میزبان مسابقات، با ارائه یک بازی خوب و آبرومندانه، اولین تجربه خود در جام جهانی را به پایان برسانند.

تمرین روز گذشته تیم ملی قطر با آمادگی و تمرکز بالای تمام بازیکنان، در کمپ اسپایر برگزار شد و فلیکس سانچز در حاشیه این تمرین درباره چالش پیش رو و لزوم ارائه یک بازی خوب برای پایان حضور در این مسابقات صحبت کرد.

قطر در شرایطی برای دیدار با هلند آماده می‌شود که هیچ مصدوم و محرومی در لیست خود ندارد و دست فلیکس سانچز برای انتخاب ترکیب مدنظر خود برای تقابل با هلند باز است و سرمربی اسپانیایی قطر حتی این فرصت را دارد که با توجه به شرایط بازی، به بازیکنان جوان خود نیز فرصت بازی بدهد.

کادرفنی تیم ملی قطر در تمرین روز گذشته روی جنبه‌های فنی و تاکتیکی بازیکنان ‌و چگونگی انتقال توپ از دفاع به حمله تمرکز کرد و امروز نیز در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با هلند، فلیکس سانچز جلسه آنالیزی برگزار خواهد کرد تا نقاط قوت و ضعف حریف خود در هفته سوم مرحله گروهی را برای بازیکنان تشریح کند.

با این شرایط باید دید که تیم ملی قطر با هدایت سرمربی اسپانیایی خود موفق خواهد شد تا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را با یک بازی مناسب و نتیجه مطلوب به پایان برساند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق