یاغی استقلال برای دربی آماده شد/ دست پر ساپینتو برای دیدار با پرسپولیس


یاغی استقلال برای دربی آماده شد/ دست پر ساپینتو برای دیدار با پرسپولیس

آرمان رمضانی؛ستاره استقلال با بهبودی کامل خودش را برای بازگشت به میادین و دیدار با پرسپولیس آماده می‌کند.

یاغی استقلال برای دربی آماده شد/ دست پر ساپینتو برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهاجم باتجربه استقلال ماه‌های زیادی را دور از فوتبال طی کرده است. آرمان رمضانی بعد از آنکه در مسابقات ابتدایی لیگ برتر در چند بازی فرصت حضور در ترکیب استقلال را توسط ریکاردو ساپینتو به دست آورد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت، به علت مصدومیتی که از ناحیه کمر نصیبش شد مدت زیادی دور از فوتبال ماند.

رمضانی در ماه‌های گذشته مدام مشغول درمان کمر خود بود و در فیزیوتراپی به سر می‌برد. در این مدت او حتی استرس اینکه شاید مجبور به عمل جراحی شود را نیز کشید. با این حال مشخص شد که این مهاجم می‌تواند بدون جراحی و با استراحت و فیزیوتراپی بهبودی خود را به دست بیاورد.

مهاجم بلندقامت استقلال حالا چند هفته ای است در تمرینات این تیم حضور یافته و تمرینات سبک را انجام می‌دهد. او در تعطیلی لیگ برتر به بهبودی کامل رسیده و در تمرینات گروهی استقلال نیز شرکت می‌کند تا مشخص شود مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

شانس آنجایی به رمضانی رو کرده که او دقیقا قبل از مسابقه با پرسپولیس و دربی پایتخت به میادین فوتبال برگشته است. این مهاجم که سابقه کوتاه مدت حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، حالا با انگیزه زیاد کارش را در تمرینات استقلال پیش می‌برد و امیدوار است تا در دربی فرصت بازی کردن را بیابد. بدون شک اگر ساپینتو در بازی با پرسپولیس به این مهاجم تیمش اعتماد کند، او انگیزه زیادی خواهد داشت و می‌تواند بازگشت خوبی به فوتبال بعد از ماه‌ها دوری داشته باشد./ ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403