پخش زنده بازی تیم ملی ایران وآمریکا در جام جهانی 2022


پخش زنده بازی تیم ملی ایران وآمریکا در جام جهانی 2022

پخش زنده بازی ایران و آمریکا را در این مطلب می توانید ببینید.

بازی تیم های ملی ایران و آمریکا در چارچوب دیدار های دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ بازی ایران و آمریکا به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

برنامه پخش زنده بازی تیم های ملی ایران و آمریکا

اگر هنگام پخش زنده دیدار ایران و آمریکا ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، می توانید از اینجا مشاهده کنید.

تمام نگاهها به بازی ایران و آمریکا

تساوی یک بر یک مقابل ولز، شروع کار امریکا در این دوره از جام جهانی بود. این تیم در گام دوم توانست انگلیس را با نتیجه 0-0 متوقف کند و حالا با دو امتیاز در مکان سوم گروه B حضور دارد. امریکا در آخرین بازی خود همزمان با تقابل انگلیس - ولز به مصاف ایران خواهد رفت تا سرنوشت صعود خود و دیگر تیم‌های این گروه مشخص شود.

پخش زنده بازی تیم ملی ایران وآمریکا در جام جهانی 2022

برهالتر، در پایان بازی با انگلیس از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد و هدف تیمش را کسب پنج امتیاز دانست؛ او در صحبت های کوتاه خود تاکید کرد که تیمش با شکست دادن ایران به دور بعد صعود می کند. در کنار این اظهارات امیدوارانه سرمربی امریکا، فدراسیون فوتبال این کشور نیز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، اوج هیجان در گروه دوم را به نمایش گذاشت.

در کنار عکسی از جدول گروه دوم که امریکا در آن با دو امتیاز پایین‌تر از انگلیس (چهار امتیاز) و ایران (سه امتیاز) در مکان سوم حضور دارد، متن کوتاهی هم به چشم می خورد با این کلمات: "همه نگاه‌ها به روز سه‌شنبه..." آنها در این روز که مصادف است با هشتم آذر، سومین بازی دور گروهی خود را مقابل ایران برگزار خواهند کرد و باید دید که مثل تقابل 20 سال پیش، بازنده خواهند بود یا این بار نتیجه دیگری در انتظار این تقابل بسیار حساس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس