مقاومت بزرگ ترین مانع بر سر راه پروژه عادی سازی با رژیم صهیونیستی است


مقاومت بزرگ ترین مانع بر سر راه پروژه عادی سازی با رژیم صهیونیستی است

نایب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان با تایید بر اینکه مقاومت بزرگ‌ترین مانع بر سر راه پروژه‌های عادی‌سازی با رژیم آپارتاید اسرائیل است، تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» باید از مقاومت بترسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس تی وی»،شیخ نبیل قاووق، نایب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان با تایید بر اینکه مقاومت بزرگ‌ترین مانع بر سر راه پروژه‌های عادی‌سازی با رژیم آپارتاید اسرائیل است، خاطرنشان کرد که «بنیامین نتانیاهو» باید از مقاومت بترسد.

وی گفت: اعتراف رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم آمادگی برای رویارویی با حزب الله لبنان ،یک دستاورد برای مقاومت است.

قاووق خاطرنشان کرد که ناتوانی دشمنان در رویارویی با حزب‌الله، آنها را بر آن داشته تا برای ایجاد هرج و مرج در داخل لبنان شرط بندی کنند.

نایب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان در مورد وضعیت موجود در لبنان و نیاز به رئیس جمهویر قدرتمندی که بتواند با موانع پیش روی این کشور عربی مقابله کند، توضیح داد: کشور در وضعیت هرج و مرج قرار دارد و آنچه لازم است، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویت او نجات کشور از هرج و مرج باشد.

رژیم صهیوینستی در دهه 2000 دو جنگ علیه لبنان به راه انداخت و در هر دو مورد، پس از تحمل شکست تحقیرآمیز از حزب الله مجبور به عقب نشینی شد.

همچنین اخیرا در ماه اکتبر، مقامات اسرائیلی گفتند که این رژیم پس از امضای قراردادی که مرزهای دریایی جنوب لبنان را مشخص می‌کند مجبور شد در مقابل حزب‌الله زانو بزند.

در همین زمان، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که این توافق موقعیت حزب‌الله را در سطح داخلی تقویت می‌کند و تاکید کردند که حزب‌الله بار دیگر ثابت کرده است به لطف قدرت نظامی‌اش که تضعیف‌شدنی نیست، می‌تواند به اهداف سیاسی و استراتژیک خود در لبنان و منطقه دست یابد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق