هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن


هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد. این شاسی بلند کره ای نسبت به مدل مجهز به موتور 2.2 لیتری توربو دیزل قدرتمندتر است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.هیوندای نسخه هیبریدی شاسی بلند سانتافه را ویژه بازار استرالیا معرفی کرد...

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد. این شاسی بلند کره ای نسبت به مدل مجهز به موتور 2.2 لیتری توربو دیزل قدرتمندتر است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

هیوندای نسخه هیبریدی شاسی بلند سانتافه را ویژه بازار استرالیا معرفی کرد تا سبد محصولات سانتافه در این بازار بزرگ گسترش پیدا کند. این خودرو به یک قوای محرکه شامل موتور 1.6 لیتری اسمارت استریم T-GDi و پیشرانه برقی 44.2 کیلوواتی مجهز شده است. باتری لیتیوم یون پلیمری 1.4 کیلووات ساعتی نیز نیروی پیشرانه برقی را تامین می‌کند.

مشخصات هیوندای سانتافه هیبرید 2023

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن

قوای محرکه هیوندای سانتافه هیبرید 2023 به شکل ترکیبی می‌توانند قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برسانند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو نسبت به مدل مجهز به موتور 2.2 لیتری توربو دیزل قدرتمندتر است. همچنین به شکل ترکیبی به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6 لیتر سوخت مصرف می‌کند و در شهر نیز به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.2 لیتری را به همراه دارد.

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 همانند سایر محصولات این خودروساز کره‌ای در بازار استرالیا به سیستم تعلیق با تنظیمات ویژه مجهز شده است. شرکت سازنده برای این خودرو سیستم چهار چرخ محرک پیشرفته HTRAC را به همراه کلاج الکترونیکی و سیستم متغیر توزیع گشتاور در نظر گرفته است. هیوندای نسخه الیت این شاسی بلند بزرگ را با قیمت 42 هزار و 479 دلار و نسخه هایلندر آن را با قیمت 47 هزار و 165 دلار در بازار استرالیا به فروش می‌رساند.

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن

نسخه الیت و هایلندر هیوندای سانتافه هیبرید 2023 از امکانات متعددی چون استارت از راه دور پیشرفته، شارژ وایرلس موبایل، سیستم صوتی هارمن با 10 بلندگو، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی 12.3 اینچی، گیربکس با فناوری تعویض با سیم، در پشتی برقی و دستیار پارک هوشمند از راه دور بهره می‌برند. ضمن این که هیوندای برای این خودرو بسته ایمنی و کمک راننده کامل اختصاصی خود را نیز در نظر گرفته است.

هیوندای سانتافه هیبرید 2023 معرفی شد؛ جذاب، بهینه و مدرن

هیوندای مدل 6 نفره این شاسی بلند بزرگ خود را نیز در استرالیا به فروش می‌رساند. همچنین مشتریان نسخه هایلندر می‌توانند برای آن صندلی‌های ردیف دوم خلبانی را نیز سفارش دهند. مدیر هیوندای استرالیا در این خصوص عنوان کرد سانتافه در نسخه 6 نفره نگاه خانواده‌های استرالیایی را به خود جذب خواهد کرد. این خودرو در استرالیا محبوب بوده و علاوه بر ظاهر جذاب و امکانات متعدد خود در بخش فنی نیز در سطح مناسبی قرار دارد.

منبعcarscoops

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید