آزادی تعدادی از اغتشاشگران قابل ارفاق در شهرهای مختلف


آزادی تعدادی از اغتشاشگران قابل ارفاق در شهرهای مختلف

رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی ۲۰۴ زندانی در راستای اجرای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه خبر داد.

آزادی تعدادی از اغتشاشگران قابل ارفاق در شهرهای مختلف

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ۲۰۴ زندانی از زندان‌های فارس آزاد شدند، گفت: از این تعداد ۵۵ نفر از آزاد شدگان اغتشاشگرانی هستند که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند.

وی با بیان اینکه شرایط تعداد دیگری از بازداشت شدگان اخیر و همچنین زندانیان سایر جرائم نیز با دستور تخفیف مجازات و اعمال ارفاقات قانونی در حال تطبیق است، افزود: به زودی زمینه آزادی زندانیان دیگری نیز در همین راستا فراهم خواهد شد.

همچنین حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۸۰ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر استان مرکزی که شرایط ارفاق و تخفیف مجازات قانونی را دارا بودند به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی افزود: در حال حاضر پرونده‌های بازداشت شدگان اخیر بررسی می‌شود تا زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم شود. طبق دستور رئیس دستگاه قضا برای عناصر و مسببان اصلی اغتشاشات اخیر، هیچ ارفاقی را در نظر نداریم.

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز با اشاره به دستور اخیر اژه ای س از پیروزی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، پس از بررسی پرونده‌ها، نسبت به اعمال تخفیف و تبدیل قرار تأمین برخی متهمان واجد شرایط اقدام شد و ۷۸زندانی مربوط به اغتشاشات آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: مسلما برخورد با متهمان خشن با توجه به جرم و شیوه ارتکاب جرم، به مانند گذشته قاطع وغیره قابل بخشش خواهد بود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...