رهایی کودک ربوده شده بیرجندی


رهایی کودک ربوده شده بیرجندی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر، گفت: اواخر آبان ماه سال جاری یک پسربچه ۹ ساله در یکی از محله‌های شهر بیرجند به گرو گرفته می‌شود که گروگانگیران ۴ میلیارد تومان را در ازای آزادی این کودک از والدینش...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر، گفت: اواخر آبان ماه سال جاری یک پسربچه ۹ ساله در یکی از محله‌های شهر بیرجند به گرو گرفته می‌شود که گروگانگیران ۴ میلیارد تومان را در ازای آزادی این کودک از والدینش درخواست می‌کنند.

وی افزود: در این رابطه با تلاش بی وقفه و پیجویی‌های تخصصی پلیس استان خراسان جنوبی مشخص شد، گروگانگیران در حال انتقال گرو با یک دستگاه خودروی سواری به سمت استان سیستان و بلوچستان هستند که با گزارش فوری این مورد به پلیس آگاهی شهرستان بم، ماموران با پایش چندین ساعته محور"بم-زاهدان" خودروی مورد نظر را در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی عملیاتی با شلیک تیر به لاستیک‌ها موفق شدند آن را متوقف کنند.

رهایی کودک ربوده شده بیرجندی

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: طی این عملیات ضربتی، کودک ۹ ساله بیرجندی آزاد و ۴ متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در ادامه مشخص شد یکی از این افراد به جرم قتل عمد نیز تحت تعقیب بوده است که خوشبختانه با تلاش پلیس از عمل مجرمانه گروگانگیری و باج خواهی خود بازماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی