صبر و فداکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی ستودنی است


صبر و فداکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علی محمد زنگانه با بیان اینکه از نخستین لحظات شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نیرو‌های امنیتی با ایثار و فداکاری از انقلاب دفاع کردند،گفت: می‌توان با زبان هنر و تولید آثار فاخر از ایثارگری‌ها و...

صبر و فداکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی ستودنی استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علی محمد زنگانه با بیان اینکه از نخستین لحظات شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نیرو‌های امنیتی با ایثار و فداکاری از انقلاب دفاع کردند،گفت: می‌توان با زبان هنر و تولید آثار فاخر از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هموطنان قبل و پس از پیروزی انقلاب و مقایسه رفتار پلیس در زمان طاغوت و انقلاب اسلامی، روشنگری کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، این ایام را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در وقایع اخیر نیرو‌های انتظامی و امنیتی با صبر راهبردی، ایثار و گذشت با مسائل برخورد کردند، ادامه داد: از آغاز اغتشاشات تاکنون در استان گلستان بیش از ۷۰ نفر از نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی زخمی شدند، ولی با دست خالی مسائل را مدیریت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در وقایع اخیر در طرف مقابل خیلی‌ها تماشاگر، بخشی دچار هیجانات و تعداد اندکی افراد خبیث که مدیریت اغتشاشات می‌کردند، حضور داشتند، افزود: زمانی که بخشی از جامعه غبارآلود بود، افراد در لباس مقدس نظامی و انتظامی از جان خود گذشتند تا کوچک‌ترین لطمه به افرادی که دچار ابهام شده بوده و با گذشت زمان مسیر خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند، وارد نشود.

زنگانه با بیان اینکه باید قدر نظام، انقلاب و شهدا را بدانیم، خاطرنشان کرد: باید دوصدایی را در جامعه کنار بگذاریم و رسالت سنگینی که بر دوش داریم با روش‌های جذاب و خوب نشر دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی