در نشست مدیران مجموعه مخابرات ایران و رگولاتوری مطرح شد؛ تعامل هر چه بهتر رگولاتوری با شرکت مخابرات ایران


نشست مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، پنج شنبه سوم آذرماه به منظور بررسی نحوه فعالیت و افزایش تعامل دوجانبه با هدف ارتقا و توسعه همه جانبه شرکت مخابرات ایران برگزار شد. به گزارش اداره کل ارتباطات و...

نشست مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، پنج شنبه سوم آذرماه به منظور بررسی نحوه فعالیت و افزایش تعامل دوجانبه با هدف ارتقا و توسعه همه جانبه شرکت مخابرات ایران برگزار شد.
در نشست مدیران مجموعه مخابرات ایران و رگولاتوری مطرح شد؛ تعامل هر چه بهتر رگولاتوری با شرکت مخابرات ایران
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این نشست که با حضور سلطانی، مدیرعامل شرکت، اعضای هیئت مدیره، و تعدادی از معاونین ستادی مجموعه مخابرات و آقامیری، رییس سازمان تنظیم مقررات برگزار شد، بر توسعه صنعت مخابرات که موجب تامین منافع دوسویه برای شرکت های حوزه ارتباطی و اپراتورها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد، تاکید ویژه به عمل آمد.
رییس سازمان تنظیم مقررات ضمن تشریح وضعیت فعلی رگولاتوری و حمایت این مجموعه از اپراتورهای اصلی ارتباطی کشور به ویژه شرکت مخابرات ایران گفت: چالش اصلی در شبکه تلفن ثابت شرکت مخابرات، عدم تعادل پایدار بین هزینه و درآمد است که موجب کاهش قدرت در آمدزایی این بخش شده است و مجموعه رگولاتوری کشور در بخش های مختلف از شرکت مخابرات ایران حمایت می کند.
همچنین، در این نشست، طرفین در مورد مشکلات فعلی مخابرات در بخش های مختلف و لزوم ارتقا و توسعه مخابرات به عنوان زیرساخت اصلی بخش ارتباطات کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا