فرانکی دی یونگ:/ فعلا بارسلونا و یونایتد نه، فقط جام جهانی


فرانکی دی یونگ:/ فعلا بارسلونا و یونایتد نه، فقط جام جهانی

فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی تیم ملی هلند، معتقد است این تیم می تواند در جام جهانی به موفقیت دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند بعد از غلبه بر سنگال در اولین مسابقه، در دومین بازی به سد محکم اکوادور برخورد کرده و مقابل این تیم متوقف شد. حالا آنها فردا در آخرین بازی به مصاف قطر میزبان رفته و امیدوارند صدرنشینی خود را قطعی سازند. فرانکی دی یونگ، هافبک جوان تیم ملی هلند، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد هدف این تیم در دیدار فردا شب نهایی کردن صدرنشینی خواهد بود.

فرانکی دی یونگ گفت: "در این دوره گل های زیادی به ثمر رسانده، شکست نخورده ایم و در جام جهانی چهار امتیاز داریم. پس تیم ملی هلند در موقعیت خوبی قرار دارد. در رختکن تیم و بعد از بازی با اکوادور، در مورد اینکه می خواهیم چه کار کرده و در مراحل بعدی تورنمنت چگونه ظاهر شویم، زیاد صحبت کرده ایم. همه ما از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم و حالا دیگر کسب موفقیت در جام جهانی به خودمان بستگی دارد.

فرانکی دی یونگ:/ فعلا بارسلونا و یونایتد نه، فقط جام جهانی

ما در دفاع خوب کار می کنیم، اما اگر تمرکز نداشته باشیم، هر دیداری در این جام جهانی می تواند دشوار باشد. من فکر می کنم ما یک تیم بزرگ و گروهی فوق العاده و این را بیش از یک بار نشان داده ایم. فردا برای کسب پیروزی در بازی با قطر و اول شدن در گروه تمرکز می کنیم.

احتمال جدایی از بارسلونا و انتقال به منچستریونایتد؟ من در حال حاضر در جام جهانی و اردوی تیم ملی هلند هستم، قرار نیست در مورد شرایط باشگاه صحبت کنم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا