ساویچ: دو گل احمقانه خوردیم، خیلی ناامید شده‌ایم


ساویچ: دو گل احمقانه خوردیم، خیلی ناامید شده‌ایم

ساویچ می گوید که بازیکنان صربستان بابت از دست دادن پیروزی برابر کامرون ناامید شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از باورنکردنی ترین نتایج جام جهانی 2022 قطر در جدال میان کامرون و صربستان رقم خورد. در شرایطی که صرب ها بازی را فوق العاده آغاز کرده و حتی تیرک دروازه کامرون را نیز به لرزه در آوردند، اما این نماینده آفریقا بود که توانست به گل نخست بازی دست یابد.

بازی انتحاری و طوفانی صربستان در دقایق پایانی نیمه اول و ابتدای نیمه دوم، حساب کار را سه بر یک کرد و این بار نوبت کامرون بود تا ظرف چند دقیقه، بازی را به تساوی بکشاند. این اولین امتیاز دو تیم در جام جهانی بود.

پس از این بازی، بازیکنان صربستان از نتیجه به دست آمده ابراز ناامیدی کردند. سرگی میلینکوویچ ساویچ در پایان این بازی گفت: ما می توانستیم در زمانیکه بازی سه بر یک بود، اختلاف را بیشتر کنیم. باید توپ را نگه می داشتیم تا زمان بگذرد، اما چند توپ را ساده از دست دادیم و آنها روی ضد حملات 2 گل زدند. در مقابل برزیل شانس بیشتری داشتیم و به دنبال برد بودیم اما پیروز نشدیم. امیدواریم در دور آخر موفق به کسب پیروزی شویم. همه چیز به خود ما بستگی داشته باشد.

بازیکن لازیو صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما بازی را کنترل کردیم و ساده لوحانه 2 گل دریافت کردیم که باعث شد پیروزی را از دست بدهیم. البته ما در رقابت برای صعود به مرحله حذفی باقی می‌مانیم، اما امتیاز کمی داریم و این سخت است. ما می توانستیم پیروز شویم، حیف شد و طعم تلخ این مساوی برای ما باقی می ماند.

ساویچ: دو گل احمقانه خوردیم، خیلی ناامید شده‌ایم

ساویچ گفت: به نظر من، 2 گل بسیار احمقانه را دریافت کردیم. همه ما ناامیدیم، حرفی نداریم. اگر منطقی به بازی نگاه کنیم، وقتی بازی سه بر یک بود، باید نتیجه به چهار بر یک یا پنج بر یک تغییر می کرد. باید حریف را شکست می دادیم، اما با 2 پاس، 2 موقعیت ایجاد کردند و به گل رسیدند.

پس از بازی، راده بوگدانوویچ، بازیکن سابق تیم ملی صربستان نیز در گفتگویی به انتقاد از دراگان استویکوویچ سرمربی تیم ملی پرداخت. او گفت: امروز بازیکنان را مقصر نمی دانم. آنها آمادگی جسمانی برای حضور در مسابقات را ندارند و وقتی شما آن را ندارید، پس تمرکز ندارید.

او گفت: این را باید بگویم، در مورد آن فکر کرده ام و باید حتما بگویم. ما امروز یک بازی بدون سرمربی را انجام دادیم، چون کسی روی نیمکت نبود! من هرگز کسی را ندیده ام که در یک رقابت بزرگ بدتر از دراگان استویکوویچ عمل کند. این که شما سه بر یک جلو هستید و اجازه دهید پنج بازیکن برای پرس به سمت بازیکنان کامرون بروند، وحشتناک است. به عنوان یک مربی باید در آن لحظات به این موضوع فکر کنی! نه اینکه به مدت 10 دقیقه شما ندانید هر بازیکنی کجا می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها