نماینده ایران با بدرقه رئیس فدراسیون به برزیل می‌رود


نماینده ایران با بدرقه رئیس فدراسیون به برزیل می‌رود

تیم والیبال پیکان با بدرقه رئیس فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی راهی جام باشگاه های جهان و برزیل می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان که برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان آماده می‌شود، با هماهنگی فدراسیون والیبال تمرینات نوبت عصر خود را در سالن فدراسیون برگزار کرد.

در حاشیه تمرین امروز دوشنبه ۷ آذر دکتر محمدرضا داورزنی سری به اردوی تیم پیکان زد و لحظاتی را با بازیکنان و کادرفنی به گفتگو پرداخت.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان ابراز داشت: «پیکان به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات شرکت خواهد کرد که این مسئولیت بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه را سنگین می‌کند. امیدوارم که با عملکرد خوب خود بتوانید با کسب موفقیت در این مسابقات دل مردم ایران را شاد کنید.»

داورزنی همچنین گفت: «رویداد قهرمانی باشگاه‌های جهان همانند بازی‌های ملی برای فدراسیون حائز اهمیت است. به همین علت هرگونه کمک و حمایت لازم را از پیکان خواهیم داشت که به بهترین شکل ممکن در این مسابقات حضور یابد.»

نماینده ایران با بدرقه رئیس فدراسیون به برزیل می‌رود

در ادامه، پیمان اکبری سرمربی خودروسازان ضمن تشکر از داورزنی بابت حمایتش از تیم پیکان گفت: «قطعا حضور شما باعث ایجاد انگیزه در تیم می‌شود و مطمئنم که از این به بعد، همه اعضای تیم با روحیه بالا تلاش خواهند کرد تا موجب کسب افتخار برای ایران و باشگاه پیکان شوند.»

گفتنی است تیم والیبال پیکان آخرین تمرینات خود را پیش از سفر به برزیل پیگیری می‌کند. کاروان پیکان بامداد یکشنبه ۱۳ آذر راهی شهر بتیم برزیل، محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»