ساخت 600هزار واحد مسکن در شهرهای جدید کشور


ساخت 600هزار واحد مسکن در شهرهای جدید کشور

به گزارش تجارت‌نیوز، جعفری، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: در تعهد چهار ساله دولت، ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید دیده شده است. به نقل از بازار،...

به گزارش تجارت‌نیوز، جعفری، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: در تعهد چهار ساله دولت، ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید دیده شده است.

به نقل از بازار، علیرضا جعفری، در حاشیه بازدید از شهر جدید ایوانکی و روند ساخت نهضت ملی مسکن، بیان کرد: در راستای تعهدات نهضت ملی مسکن و ساخت چهار میلیون مسکن طی دولت سیزدهم بالغ بر ۶۰۰ هزار واحد در مجموعه شهرهای جدید تعریف شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این میزان مسکن با توجه به الگوی جدید که در حوزه سیاست الگوی زیست و مقوله سکونت در شهرهای جدید دنبال می شود، افزود: سیاست جدید وزارت راه مبنی بر ساخت خانه با تعداد واحد و تراکم پائین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این وزارتخانه به سمت ساخت خانه‌های ویلایی در نهضت ملی مسکن حرکت کرده است، بیان داشت: تلاش داریم تا بتوانیم خانه‌های یک طبقه و حیاط دار با ظرفیت متناسب با ذائقه فرهنگ ایرانی و اسلامی و نگاهی که در حوزه شهرهای توسعه یافته داریم، بسازیم.

جعفری با بیان اینکه تمام تلاش وزارت راه در این سیاست جدید آن است که شهرهای جدید مانند ایوانکی با نگاه مبتنی بر سنت‌ها در کنار هوشمند سازی و جلوگیری از اتلاف انرژی، توسعه متوازن و … شکل گیرد، ابراز کرد: خوشبختانه عملیات ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید به خوبی پیش می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی