تور دبی نوروز 1402 + راهنمای سفر به دبی


تور دبی نوروز 1402 + راهنمای سفر به دبی

تور دبی نوروز1402 مسلما از تور های پر مشتری برای آژانس های مسافرتی خواهد بود. تور های دبی در سالیان اخیر همیشه از پرفروش ترین تور های مسافرتی بوده است. شهر دبی به عنوان یکی از شیک ترین، مدرن ترین و زیبا ترین شهر های گردشگری جهان، همه ساله...

تور دبی نوروز1402 مسلما از تور های پر مشتری برای آژانس های مسافرتی خواهد بود. تور های دبی در سالیان اخیر همیشه از پرفروش ترین تور های مسافرتی بوده است. شهر دبی به عنوان یکی از شیک ترین، مدرن ترین و زیبا ترین شهر های گردشگری جهان، همه ساله مسافران بسیاری را برای تفریح و حتی کار میزبان بوده است. در دبی برج های بلند و سر به فلک کشیده و لوکس، هتل های مجلل و اماکن تفریحی متعدد این شهر را به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در دنیا تبدیل نموده است.

در اواسط فصل بهار 1402 حجم سفر به دبی کمتر خواهد شد و به طبع قیمت پرواز دبی نیز کاهش خواهد یافت. اگر در دو هفته اول اردیبهشت به شهر دبی مسافرت داشته باشید، حتما خواهید توانست از حراجی های فروشگاه‌ های معتبر بهره مند شوید. در خرداد هوا در شهر دبی خیلی گرم و شرجی می شود و تحمل آن در طول روز طاقت فرسا خواهد بود، با همه ی این اوصاف اگر می‌ خواهید سفر اقتصادی به شهر دبی داشته باشید و توان تحمل گرما برایتان راحت است، در خرداد 1402 به کشور امارات متحده ی عربی و شهر دبی سفر داشته باشید.

جاذبه های دیدنی دبی

دیدنی های دبی به حدی زیاد هستند که از شمارش خارج شده اند مثل برج خلیفه ، ساحل جمیرا ، دهکده جهانی دبی ، اسکای دایو دبی ، شهربازی آی ام جی ، بازار مدینه جمیرا ، آکواریوم لاست چمبرز ، ساحل لامر ، خیابان السیف ، اسکله ابرا ، موزه آینده دبی ، جزیره نخل جمیرا ، برج العرب ، اوت لت مال دبی ، مرکز خرید مرکاتو ، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید وافی ، مرکز تجارت جهانی ، مرکز خرید برجما ، پارک آبی آکواونچر آتلانتیس ، آب نمای دبی ، منطقه هنری السرکل ، پارک ند ریزورت ، رود خور دبی ، دیره ، دهکده ی میراث و غواصی دبی و..

همه ی این مکان ها مشتاقان بسیار خود را دارند که همه ساله پر از بازدید کننده و مسافر هستند.

در صورتی که مایل به اخذ ویزای ایتالیا هستید این لینک را دنبال نمایید و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید02158473333

سواحل معروف دبی

از بهترین سواحل دبی، جمیرا یا جمیرا بیچ است، البته جمیرا تنها ساحل دبی نیست و از جدید ترین سواحل امارات می باشد.

ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا ، ساحل الصفوح، ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ، ساحل أم سقیم یا سان ست بیچ، ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ ، ساحل د بیچ ، ساحل شراتون جمیرا ، پارک ساحل الممزار و.. همگی از جاذبه های گردشگری دبی و کشور امارات متحده عربی هستند که هر کدام ویژگی و امکانات تفریحی و رفاهی خود را دارند.

خوشمزه ترین غذا های دبی

غذا های دبی عموما پر از ادویه و سبزیجات هستند که همین امر آنها را به غذا هایی با طعم‌ های متنوع و سالم تبدیل می سازد که آنچه غذا های شهر دبی را معروف کرده است، وجود ادویه و سبزیجات معطر است. در ادامه به معرفی چند نمونه از غذاهای معروف دبی می پردازیم:

  • هریس یکی از غذاهای معروف دبی است که در رستوران های لوکس دیده می شود.
  • مجبوس یکی از غذا های محبوب در میان اماراتی ها است.
  • لگیمات نوعی شیرینی یا دسر است که از الزامات منازل و رستوران ها است.
  • سالونا خورشتی ناب است که جای خود را در دل امارات حفظ نموده است.
  • شتر شکم پر که در کتاب گینس هم ثبت شده است، از غذا های مجلل دبی می باشد که در مراسمات و سور ها تهیه می شود. ت
  • اهتا ملیح غذایی سنتی و مشهور است که از ماهی کنسروی درست می شود.
  • جشید غذایی معروف در منطقه خلیج فارس است که از کوسه های کوچک یا ماهی های دیگر طبخ می شود.
  • شاورما نوعی ساندویچ خاورمیانه ای است که از گوشت کباب شده ی مرغ یا بره به همراه ادویه ی مخصوص پخت می شود.
  • محالبیا یک پودینگ فوق العاده می باشد که طعم اصلی آن حاصل گلاب و پسته ی فراوان است.
  • بریانی غذایی بسیار معروف در دبی و خلیج فارس است که اصالتی هندی دارد و با ادویه‌جات هندی هم تهیه می شود.
  • ماندی اصالتی یمنی دارد و بسیار پر طرفدار است.
  • تبوله غذایی مخصوص برای گیاه خواران است و طبع خنک دارد و برای ایام گرم مناسب است.
  • ماراک سمک غذایی ساده و قدیمی با حیوانات آبزی است که اول طعم دار شده، بعد گریل می شود و خیلی خوشمزه می باشد.
  • در صورتی که مایل به اخذ ویزای کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید02158473333

    تور دبی نوروز 1402 + راهنمای سفر به دبی

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی به قدری شیک و مدرن هستند که زبان از توصیف آنها قاصر می ماند و نمی توان همه را با جزئیات عنوان کرد و باید خلاصه ای از معروف ترین ها را معرفی نمود.

  • بزرگ ترین مرکز خرید دنیا و نیز یکی از بهترین مراکز خرید امارات که در خود محیط برج خلیفه واقع است، دبی مال معروف است که 1200 فروشگاه لوکس و حتی غرفه های خیابانی را در خود جای داده است.
  • امارات مال moe بیش از 600 غرفه دارد و در سال کمتر از 38 میلیون بازدید ندارد.
  • یکی از پاساژ های قدیمی دبی، پاساژ بورجومان است که محیطی خانوادگی و دوستانه دارد.
  • فسیوال سیتی مال محبوب ترین مرکز خرید دبی محسوب می شود که زبانزد است.
  • دراگون مارت مرکز خرید چینی در خارج از کشور چین به شمار می رود.
  • سیتی سنتر میردیف، مرکز خرید مورد علاقه ساکنان محلی شهر دبی است که همه روزه پر از مشتری بومی است.

لازم به ذکر است که در ایام نوروز ، بیشتر فروشگاه‌ های برند های معتبر جهان، تخفیفات ویژه‌ ای را بر اجناس و کالا های خود اعمال می دارند و زمان مناسبی برای خرید است.

در صورتی که مایل به دریافت و اخذ جاب آفر کانادا هستید این لینک را دنبال نمایید و یا با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید02158473333

تور دبی نوروز 1402 + راهنمای سفر به دبی

قیمت تور دبی1402

تور دبی لست سکند مشخصا نسبت به دیگر تور ها قیمت مناسب تر و معقول تری را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد و امکانات تعبیه شده در این تور قابل قیاس با رقبای خود نیست و می تواند گزینه ی مناسبی در تور سال 1402 باشد.

تور های‌ دبی در فصل بهار 1402 معمولا به صورت 4 روز و 3 شب، 5 روز و 4 شب و 8 روز و 7 شب برگزار می‌ شود. تور های 5 روز و 4 شب دبی نسبت به سایر پکیج‌ های ارائه شده به صرفه‌ تر و نیز بین مسافرین محبوب‌ تر است. با توجه به این که قیمت بلیط پرواز های رفت و برگشت به دبی افزایش یافته، هزینه‌ های تور های دبی در نوروز عموما دو برابر و یا حتی بیش تر از سایر ایام‌ و فصول می‌باشد.

هنوز نمی توان به صورت قطعی نرخی را تعیین نمود، چرا که نه ثبات اقتصادی در کشور حاکم است که هزینه ها را برآورد سازد و نه از میزان افزایش احتمالی هزینه های مقصد اطلاعات دقیقی در دسترس است، اما آنچه که مسلم است قیمت تور ها نسبت به امسال بیشتر خواهد بود و باید همه ی هزینه های اضافی و احتمالی را مد نظر قرار داد و همچنین تورهای لست سکند را از دست ندهید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی