در حوادث اخیر کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم


در حوادث اخیر کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد. به گزارش دانشگاه تهران، عبدالرضا سیف در نشست دانشگاهیان بسیجی دانشگاه...

در حوادث اخیر کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد.

به گزارش دانشگاه تهران، عبدالرضا سیف در نشست دانشگاهیان بسیجی دانشگاه تهران که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، گفت: در دو ماهی که اغتشاشاتی در جامعه شکل گرفته بود، کمترین تنش را در دانشگاه تهران داشتیم.

وی افزود: رئیس دانشگاه تهران با مدیریت و حضوری که در میدان داشتند، حوادث را مدیریت کردند و جلسات متعددی را با اساتید و دانشجویان برگزار کردند. وقتی مدیر بسیجی باشد، با حضور در میدان، مسائل را بررسی و کنترل می‌کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: کارکنان حفاظت فیزیکی و حراست هم اگرچه زخمی شدند و زخم خوردند اما نگذاشتند خونی از دماغی ریخته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری