دادستان مرکز گیلان: فوت یاسین جمال‌زاده بر اثر شلیک ماموران انتظامی و امنیتی نبوده


دادستان مرکز گیلان: فوت یاسین جمال‌زاده بر اثر شلیک ماموران انتظامی و امنیتی نبوده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در محل شلیک به یاسین جمال‌زاده که منجر به فوت نامبرده شده هیچ مامور انتظامی یا ماموران حافظ امنیت مستقر نبوده‌است. به گزارش روابط عمومی دادگستری ، سید مهدی فلاح میری در ارتباط با فوت یاسین جمال‌زاده در...

دادستان مرکز گیلان: فوت یاسین جمال‌زاده بر اثر شلیک ماموران انتظامی و امنیتی نبوده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در محل شلیک به یاسین جمال‌زاده که منجر به فوت نامبرده شده هیچ مامور انتظامی یا ماموران حافظ امنیت مستقر نبوده‌است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری ، سید مهدی فلاح میری در ارتباط با فوت یاسین جمال‌زاده در حوادث اخیر در شهرستان رضوانشهر عنوان کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده و بررسی گزارش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی فوت یاسین جمال‌زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی و یا ماموران حافظ امنیت نبوده است.

وی با بیان اینکه مطابق پروتکل اعلام شده هیچ یک از ماموران حاضر در صحنه هیچ سلاح جنگی به همراه نداشته‌اند، افزود: در محدوه‌ای که این اتفاق ناگوار رخ داده، هیچ مامور انتظامی و یا مامور حافظ امنیت مستقر نبوده و عامل شلیک گلوله به یاسین جمال‌زاده فعلا مشخص نیست، دستگاه قضایی از لحظات اولیه بروز این اتفاق پرونده تشکیل داده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و علت این مرگ مشکوک را مورد بررسی قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان بیان داشت: تمام تلاش خود را برای شناسایی عامل شلیک به یاسین جمال زاده به کار بسته‌ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها