دختر 16 ساله، سوژه جدید پروژه کُشته‌سازی در شیراز +عکس


دختر 16 ساله، سوژه جدید پروژه کُشته‌سازی در شیراز +عکس

برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در کُشته‌سازی برای اغتشاشات، مدعی جان باختن یک دختر ۱۶ ساله در استان فارس به دست نیروهای امنیتی شدند،

به گزارش مشرق، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس دوشنبه با بیان اینکه علت فوت مائده (ماهک) هاشمی واژگونی خودرو بوده است، گفت: شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

بنا بر گزارش دریافتی از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ‌ سرهنگ کاووس محمدی افزود: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر مرگ نوجوان ۱۶ ساله بنام مائده(ماهک) هاشمی توسط نیروهای امنیتی در شیراز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در بلوار "کوهسار مهدی" شهر شیراز واژگون شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

دختر 16 ساله، سوژه جدید پروژه کُشته‌سازی در شیراز +عکس

تصاویر ارسالی پلیس از صحنه واژگونی خودرو در بلوار کوهسار مهدی شیراز

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، به مردم توصیه کرد که هرگونه اخبار را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

بنا بر این گزارش، مراسم خاکسپاری مرحومه مائده هاشمی نیز روز شنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۱ در زادگاهش شهر کنگان برگزار شد.

کشته‌سازی از اقدامات گروه‌های معاند نظام برای اختلاف بین مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا