پنجمین قرعه کشی لاماری انجام شد


پنجمین قرعه کشی لاماری انجام شد

پنجمین مرحله قرعه کشی خودروی لاماری ایما با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان بازرسی کل کشور و مدیران ارشد شرکت آرین پارس موتور برگزار شد.

پنجمین مرحله قرعه کشی خودروی لاماری ایما با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان بازرسی کل کشور و مدیران ارشد شرکت آرین پارس موتور برگزار شد.

ظهر روز گذشته و در محل شرکت آرین پارس موتور، پنجمین مرحله قرعه کشی خودروی لاماری ایما با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان بازرسی کل کشور و مدیران ارشد شرکت آرین پارس موتور برگزار شد؛ در این دوره قرعه کشی 171.284 نفر برای دریافت خودروی لاماری ایما ثبت نام کرده بودند.

این دوره قرعه کشی همانند سری گذشته، در سه طرح متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت برگزار شد. در طرح فروش عادی، تعداد 152.972 نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد 136.109 نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی بودند. ظرفیت خودروی در نظر گرفته برای طرح فروش عادی، 180 دستگاه بود. در این طرح فروش 180 نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

در طرح فروش خودروهای فرسوده 7497 نفر شرکت کرده که از این تعداد 5633 نفر واجد شرایط بودند. این طرح فروش بر اساس قانون وزارت صمت، فاقد ظرفیت رزرو است.

نهایتا در طرح جوانی جمعیت تعداد 10815 مادر شرکت کرده که از این تعداد نیز 8850 نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی بودند. در این طرح نیز تعداد 225 نفر ظرفیت اصلی و 225 نفر رزرو انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که آرین پارس موتور تعداد 885 دستگاه لاماری ایما را به قرعه کشی گذاشت. این 855 دستگاه بین تعداد 150.592 متقاضی واجد شرایط، قرعه کشی شد. نتایج قرعه کشی این دوره نهایتا تا تاریخ 1401/9/7 مشخص شده و به منتخبین اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان در این قرعه کشی، می‌توانند نتایج را از طریق سایت ایرانی کار و سایت رسمی لاماری پیپگیری کنند. همچنین برای برندگان اصلی این قرعه کشی، پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی ارسال خواهد شد؛برندگان این دوره فرصت دارند تا ظرف 3 روز کاری نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.

گفتنی است در این طرح فروش، 180 دستگاه لاماری ایما در طرح عادی، 450 دستگاه در طرح جوانی جمعیت و 45 دستگاه در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از سوی آرین پارس موتور اختصاص داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل